sperma spuiten.

  • 13 September 2017
  • 5 reacties
  • 1302 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 jaar en als ik masturbeer spuit mijn sperma niet echt en al mijn vrienden zeggen van wel.
Ben ik de enigen?

5 reacties

Nee je bent niet de enige. Bij veel meer jongens druipt het er uit, dat heb ik zelf ook veel gezien.
Maar er zijn ook jongens die keihard kunnen spuiten.
En ook weer veel jongens, daartussen in. Ik heb al wel wat jongens zien klaarkomen:P
Hi Master88,

Je bent niet de enige hoor, dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Iedereen is anders, piemels lijken wel op elkaar, maar zijn toch verschillend en zo is het ook met sperma spuiten. Bij de ene jongen komt het er druppend uit, bij de andere het eerste een beetje spuitend en de rest druppend en bij nog andere spuiten er verschillende straaltjes uit. En alles wat er tussen zit. Het kan ook verschillend zijn bij verschillende keren klaarkomen. De ene dag ben je misschien geiler dan de andere keer en ik heb zelf wel gemerkt dat hoe geiler ik ben hoe groter de kans is dat het verder spuit en ook meer is.
Bij sommige jongens zit de voorhuid over de eikel bij klaarkomen en dan spuit je eigenlijk tegen je eigen voorhuid aan de binnenkant, dus dan zie je het niet spuiten en drupt het, dat kan ook.

Ik heb, net als @M12G hierboven, best wel wat jongens zien spuiten en het is heel verschillend, dus geen zorgen maken,

Groetjes,
M&M’s
Dat krijg je als je 1x of vaker per dag fapt als je 1x per week fapt komt er meer uit en komt het er sneller uit
Dank je wel
Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Ik ben 12 jaar en gisteren voor de eerste keer gedaan en me hele buik en schouders zaten er onder omdat het zo erg spoot, maar vandaag weer gedaan en het droop er uit, dus ik weet het ook niet😂👍

Reageer