Vraag

sperma slikken als jongen

  • 9 January 2024
  • 12 reacties
  • 1451 Bekeken

Badge

Als ik geil stuur met meisje dat ik leuk vind. Heb ik altijd een orgasme. Nu meestal kuis ik het op na klaarkomen. Maar vorig weekend vroeg het meisje om het sperma te slikken. Ze vond dat ik het eens moest doen. Is het raar om dat te doen? Zijn er nog jongens die het al hebben gedaan?  Ik ben een jongen van 16 jaar. 


12 reacties

Als je je er goed bij voelt kan het gewoon doen het kan geen kwaad. Ik doe het ook heel vaak en kan daarna gewoon weer doorgaan en nog een keer klaarkomen.

Laat maar weten als je het gedaan hebt groetjes

Reputatie 7
Badge +17

Zijn echt zo veel jongens die dat doen. Niks raars aan.

Badge

Als je je er goed bij voelt kan het gewoon doen het kan geen kwaad. Ik doe het ook heel vaak en kan daarna gewoon weer doorgaan en nog een keer klaarkomen.

Laat maar weten als je het gedaan hebt groetjes

Heb jij het dan ook gedaan als je met een meisje stuurde? 
Moet je dan op je hand klaarkomen? 

Badge

Zijn echt zo veel jongens die dat doen. Niks raars aan.

Heb jij het al eens gedaan? 

Reputatie 7
Badge +13

Doen zo veel jongens maar dat hoef je echt niet te doen hoor, alleen als je het zelf wilt​​​​​​

​​​​​​

Badge

Doen zo veel jongens maar dat hoef je echt niet te doen hoor, alleen als je het zelf wilt​​​​​​

​​​​​​

Ik wil het graag wel doen, hoe is het gemakkelijkste om te doen dan?  Wsl in weekend stuur ik terug met dat meisje.

Reputatie 3
Badge +2

ik heb het weleens gedaan

maar ik zou het doen als jij het wil doen

Badge

Hoe heb jij het dan geproefd? 

 

 

onnodige quote verwijderd KT

Reputatie 7
Badge +13

Doen zo veel jongens maar dat hoef je echt niet te doen hoor, alleen als je het zelf wilt​​​​​​

​​​​​​

Ik wil het graag wel doen, hoe is het gemakkelijkste om te doen dan?  Wsl in weekend stuur ik terug met dat meisje.

Je kan gewoon proberen via een koprol je lul zo dicht mogelijk bij je mond doen en dan aftrekken, maar je kan ook gewoon klaarkomen in een beker

Badge

Doen zo veel jongens maar dat hoef je echt niet te doen hoor, alleen als je het zelf wilt​​​​​​

​​​​​​

Ik wil het graag wel doen, hoe is het gemakkelijkste om te doen dan?  Wsl in weekend stuur ik terug met dat meisje.

Je kan gewoon proberen via een koprol je lul zo dicht mogelijk bij je mond doen en dan aftrekken, maar je kan ook gewoon klaarkomen in een beker

Goedeavond, ik heb het zoals het eerste gedaan. Het was geil om te doen. Ik had de smaak anders ingebeeld.  Ik ben blij dat ik het eens heb gedaan. Dank je wel voor de tips allemaal. 

Badge

Als je je er goed bij voelt kan het gewoon doen het kan geen kwaad. Ik doe het ook heel vaak en kan daarna gewoon weer doorgaan en nog een keer klaarkomen.

Laat maar weten als je het gedaan hebt groetjes

Hy Pieter, ik heb het gedaan.  Spannend om te doen wel, wel verrast van de smaak. Ik denk het vaker te doen nu wel. 

Ik slik al een aantal jaren m'n eigen zaad,  erg geil om te doen 

Reageer