Vraag

sperma slikken

  • 15 November 2022
  • 6 reacties
  • 3442 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi. 

Heb er met me vriendinen op school gehad over sperma slikken wie het wel doet en niet.

Nou vertelde een vriendin dat ze er mee speelt en dan slikt. Dus ik vroeg was ze dan deed. Ze zij van ja gewoon over me tong en lippen laten gaan enzo. En dat je dan nog meer van de sperma proeft .

Lijkt me wel geil om een keer te doen dacht ik

Nu heb ik een paar vragen aan jullie

Hoe oud ben je?

Hoe oud was je toen je voor het eerst ging pijpen?

Hoe oud was je toen je voor het eerst door slikte?

Wat vind jij van de smaak?

Speel jij er ook mee? Zoja hoe?

En waar laat je hem klaar komen? Op je tong voor in? Achter gelijk in je keel? En slik je dan gelijk?

En vind je het wel leuk om te slikken of doe je dat voor hem of gewoon voor gemaakt met opruimen?

En waar vind jij het aller lekkerste als hij klaar komt? In je poes? In je mond? Op je ? Enzo ...

 


6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Zou zelf ook ff invullen 

Hoe oud ben je?12

Hoe oud was je toen je voor het eerst ging pijpen?12

Hoe oud was je toen je voor het eerst door slikte?12

Wat vind jij van de smaak?ja zoutig 

Speel jij er ook mee? Zoja hoe?nee

En waar laat je hem klaar komen? Op je tong voor in? Achter gelijk in je keel? En slik je dan gelijk?optong soms helemaal achter in

En vind je het wel leuk om te slikken of doe je dat voor hem of gewoon voor gemaakt met opruimen?leuk en is makkelijk

En waar vind jij het aller lekkerste als hij klaar komt? In je poes? In je mond? Op je ? Enzo ...vind alles lekker in me poes in me mond op me borsten 

 

Ik ben 15 een ik doe dat nog helemaal niet. Vind mezelf te jong ervoor. 

Badge

 

 

 

Ik vind het stoer van je dat je er zo over praat 

Maar oprecht niet veel kinderen durven dat en dat is eigenlijk wel erg dat ze uh verhaal nergens kwijt durven 

 

Reputatie 3
Badge +2

Iemand nog?

Hoe oud ben je? 15

Hoe oud was je toen je voor het eerst ging pijpen? 14

Hoe oud was je toen je voor het eerst door slikte? 14

Wat vind jij van de smaak? Vind het een heel geile smaak net zoals plas van een jongen

Speel jij er ook mee? Zoja hoe? Neen

En waar laat je hem klaar komen? Op je tong voor in? Achter gelijk in je keel? En slik je dan gelijk? 

En vind je het wel leuk om te slikken of doe je dat voor hem of gewoon voor gemaakt met opruimen? Vind het vooral geil om te slikken zowel plas als sperma.

En waar vind jij het aller lekkerste als hij klaar komt? In je poes? In je mond? Op je ? Enzo … in mijn mond plassen en klaarkomen in mijn kutje

 

Deel van het antwoord is verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 

10. Plaats geen choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

Badge

Ik ben een jongen maar zou het geweldig vinden om klaar te komen in een meisje haar kont, kutje en mond dus het is geweldig om te horen dat er toch wel meiden zijn die dat lekker vinden, ik zou een meisje ook laten klaarkomen, squirten enzo.... in mijn mond 

Reageer