Skip to main content
Vraag

sperma proeven als jongen

• July 7, 2025
  • 7 reacties
  • 1060 Bekeken

hoe kan ik mijn eigen sperma proeven ik wil het direckt in me mond krijgen maar ik weet nizt hoe kan er iemand mij helpen 

7 reacties

• July 7, 2025

Hallo,

Ik ben een meisje maar als je het echt heel graag wilt zijn er twee manieren:

1. Heel lenig zijn of
  2. Het ergens in opvangen en het dan drinken.

Optie 1 is helaas een beetje moeilijk, maar optie 2 kan op zich prima (denk ik). Je kunt dan misschien je hand gebruiken. Iets anders raad ik niet aan, dat is niet hygiënisch.

Groetjes

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 7, 2025

hoiii

Je kan proberen een soort achteruit koprol te doen maar dan moet je wel beetje lenig zijn

of met je benen tegen de muur en je hoof op je matras of grond dan lig je met je billen ook tegen de buur en je benen plat tegen de muur aan kan je op je gezicht en in je mond spuiten

persoonlijk heb ik het nog nooit geprobeert maar het lijkt me wel geil om eens te doen

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Optie 1 is zo goed als onmogelijk. Je kan het beter opvangen en dat dan likken als je wil. 

• July 8, 2025

@Ikwzzrnizts  op de grond gaan liggen met je lijf tegen de muur dat je alleen nog maar met je hoofd nek en schouders op de grond ligt 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 8, 2025

Mijn vriendje veegt het op met zijn vinger na het rukken en likt het dan op.

Don't get high on your own supply bro.

• September 25, 2025

@Ikwzzrnizts , het is inderdaad moeilijk om het direct in je mond te spuiten. Of je moet echt een piemel van minimaal 17/18 cm hebben. Ik kon tot 2 jaar geleden net met mijn tong mijn eikel lukken. Maar als ie nou dus 3 cm langer zou zijn had het misschien wel gelukt om direct in mijn mond te spuiten. Je kunt misschien wel op je rug met je benen tegen de muur en zo dicht mogelijk bij je mond gaan en dan toch rukken en hopen dat als je spuit toch even goed kunt richten. De kans is groot dat je natuurlijk ook je gezicht raakt.