Vraag

sperma plakt in douche


Badge

Hoi. Soms ruk ik in de douche maar als ik dan klaarkom en er komt sperma uit gaat het plakken op de vloer van de douche. Hoe kan dit  en is dit normaal en wat kan ik er aan doen?


18 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Wat over heen sproeien of gwn ff met je hand weg halen.

Badge

Wat over heen sproeien of gwn ff met je hand weg halen.

Ja maar ik vind het vies om me sperma aan te raken en het gaat echt moeilijk weg als ik probeer het weg te spoelen 

Reputatie 7
Badge +19

Tja, dan maar wc papier pakken ofzo

Badge

Tja, dan maar wc papier pakken ofzo

Ik zal het de volgende keer proberen maar is het normaal dat ik het vies vind om me sperma aan te raken?

Reputatie 7
Badge +19

Dat is heel persoonlijk. Dus het is niet perse heel raar dat je dat vies vindt. Maarja tis wel gwn van je eigen lichaam dus in principe is er niks vies aan. Lijkt me alleen soms onhandig als je het echt heel vies vindt.

Badge

Dus het is niet ongezond of slecht om aan te raken?

Reputatie 7
Badge +19

Neehoor zeker niet. Niet van jezelf in ieder geval.

Badge

Ik heb wel eens gelezen dat mensen hun sperma proeven maar dit kan dus ook? Heb jij dat ook wel eens geprobeerd of anderen?

Reputatie 7
Badge +19

Nou dat doen sommige jongens inderdaad. Ze zijn daar nieuwsgierig naar.

Badge

Maar hoe kan het dat sperma onder de douche zo plakt?

Reputatie 7
Badge +19

Nouja als sperma in contact komt met water wordt het hard en plakkerig.

Badge

Kan je hier iets aan doen of niet?

Reputatie 7
Badge +19

Nee dat denk ik niet.

Ik ken het probleem maar ik het uitgevonden dat het niet gaat plakken met koudwater. Je spoelt het dan zo weg. Al je de douche net voordat je klaar komt koud zet ben je er zo vanaf. 

Hey hoi,

Ik weet toevallig waarom het gaat plakken. Met sperma werkt het hetzelfde als met een ei omdat er allebei heel veel eiwitten in zitten. Als je een ei gaat koken wordt hij van binnen ook steeds harder, maar omdat het water van de douche niet kookt wordt het niet helemaal hard en gaat het plakken. Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegt.

 

Sperma is een eiwit dus het stolt als het verwarmd. Wat helpt is het met koud water wegspoelen. En ja als het dan niet wel wil, moet je het toch met je handen doen (gelukkig sta je onder de douche en kan je het meteen schoon maken)

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Dat is inderdaad vervelend / moeilijk! Zelf trek ik soms ook af in de douche en dan heb ik het zelfde probleem! Sperma stolt als het warm word dus je kan het het best wegspoelen met koud water, maar je kan het ook met warm water doen of met je hand het weghalen.

Groetjes!

Badge

Sperma is een eiwit dus het stolt als het verwarmd. Wat helpt is het met koud water wegspoelen. En ja als het dan niet wel wil, moet je het toch met je handen doen (gelukkig sta je onder de douche en kan je het meteen schoon maken)

Dus sperma lijkt een soort van op ei? Thanks is goed om te weten dat anderen dit ook hebben maar hebben anderen ook dat klaarkomen langer duurt in de douche?

Reageer