Vraag

Sperma opgepropt onder voorhuid

  • 25 September 2018
  • 8 reacties
  • 1173 Bekeken

Badge
Elke keer dat ik klaar kom komt gigantisch, nee echt GIGANTISCH veel sperma bij mij vrij. Zo erg dat ik soms even flauwval. Maar gisteren gebeurde er iets geks. Ik kwam zoals standaard weer gigantisch hard klaar, maar het begin een beeeetje gek te voelen, alsof het geblokkeerd was. Op een gegeven moment spoot het er in immense snelheid uit en er bleef een goeie plak vastzitten onder de voorhuid. En het kwam er niet meer af. Redelijk kut dus. Ik ben naar de dokter gegaan en die zei dat het een aandoening was van teveel aftrekken en dat het ongeveer een week duurt om er af te vallen. Iemand suggesties wat Dit zou kunnen zijn?

8 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Iemand suggesties wat Dit zou kunnen zijn?Misschien is het een aandoening van teveel aftrekken en duurt het ongeveer een week voordat het probleem zich oplost.
Ik neem toch aan dat je het er af kunt wassen, gezien het niet bekend staat om de hechtende eigenschappen.
autisme
Somige rea's vind ik niet echt aardig....

Het is voor ons idd lastig... Om te helpen...

Goed dat je naar de ha bent gegaan👍🏻
Als het komt door teveel aftrekken kan minderen mischien helpen wand ik neem aan dat de productie ook meer word als het er vaker uit moet komen zegmaar😅👍🏻 (beetje verwarend mij verhaal maar goe)

Hopelijk gaat het snel weg👍🏻❤️

Reageer