Vraag

sperma op spullen spuiten

  • 19 June 2021
  • 4 reacties
  • 537 Bekeken

Badge

Het lijkt me echt fk geil om bijvoorbeeld op deurklinken op de wc op school te spuiten want het lijkt me echt geil als mensen mijn sperma aanraken. Heben andere dit ook?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Niemand wil dat, is echt heel asociaal en hartstikke onhygienisch. Als je gewoon naar de wc wilt gaan wil je toch geen sperma van een of andere gast die het geil vond om zijn lichaamssappen op een deurklink te spuiten? Spuit maar ergens anders waar mensen er geen last van hebben. 

Heyy

 

Je zal nooit de enige zijn die dit soort gedachtes heeft. Echter moet je dit gewoon bij gedachtes houden en niet werkelijk gaan doen.

 

Het is namelijk erg onhygiënisch en ook wel asociaal om zoiets te doen. Mensen zullen het niet fijn vinden om naar de wc te gaan en vervolgens allemaal sperma vast te houden. Als jij naar de wc zou moeten en je raakt ineens het sperma van een ander iemand aan zou je dat waarschijnlijk ook smerig vinden.
 

Hou deze gedachtes maar lekker bij gedachtes en ga het niet uitvoeren😉

 

Groetjes van mij!

Badge

Heyy

 

Je zal nooit de enige zijn die dit soort gedachtes heeft. Echter moet je dit gewoon bij gedachtes houden en niet werkelijk gaan doen.

 

Het is namelijk erg onhygiënisch en ook wel asociaal om zoiets te doen. Mensen zullen het niet fijn vinden om naar de wc te gaan en vervolgens allemaal sperma vast te houden. Als jij naar de wc zou moeten en je raakt ineens het sperma van een ander iemand aan zou je dat waarschijnlijk ook smerig vinden.
 

Hou deze gedachtes maar lekker bij gedachtes en ga het niet uitvoeren😉

 

Groetjes van mij!

Je hebt gelijk het is net om het niet te doen. Ik wil wel heel graag een keer iets nieuws proberen omdat het saai wordt wat zou ik kunnen doen in plaats van dit

Ik wil wel heel graag een keer iets nieuws proberen omdat het saai wordt wat zou ik kunnen doen in plaats van dit

Je bedoeld neem ik aan dat het masturberen saai word?

Als je tips zoekt om masturberen leuker te maken kan je op het forum rondkijken. Hier staan heel veel tips namelijk om masturberen leuker te maken. Als je op dit linkje klikt kom je op een forum pagina terecht waar je misschien wel wat dingen vind! Verder kan je ook in het topic hieronder een kijkje nemen misschien staat daar ook nog wel wat tussen wat je kan proberen.

 

Groetjes van mij!

Reageer