Vraag

Sperma of plas bij spuiten?

  • 3 January 2022
  • 4 reacties
  • 631 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ha iedereen,

Twan (schuilnaam), mijn vriend, heeft een vraagje, zijn ouders checken vaak zijn telefoon, dus daarom maar via mij. Hier komt Twan:


Hoi iedereen.

Toen ik aan het aftrekken was de afgelopen week moest ik opeens veel spuiten. Alleen ziet het eruit als urine. Kan dit urine zijn of is dit sperma? En is dit normaal?

Alvast bedankt!!!


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoe trekt je vriend af? Als hij een beetje over zijn eikel maseert is het normaal dan moet ik ook altijd plassen

Hoe trekt je vriend af? Als hij een beetje over zijn eikel maseert is het normaal dan moet ik ook altijd plassen

Ehh, niet zo vriend van relatie maar hij is gewoon een goede schoolvriend, @GreenWolf.

—————————

update

ooh laat maar, verkeerd gelezen. Gewoon zoals iedereen, masseeren en bewegen

Reputatie 1
Badge +1

Hoe oud is die vriend van je? Want in het begin van de Puberteit is het vaak ook Voorvocht dat is geen Sperma je kan wel een meisje er meer bevruchten maar het is doorzichtig niet wit. Het is normaal niks aan de hand.

Hoe oud is die vriend van je? Want in het begin van de Puberteit is het vaak ook Voorvocht dat is geen Sperma je kan wel een meisje er meer bevruchten maar het is doorzichtig niet wit. Het is normaal niks aan de hand.

Hij is net 14. En bedankt voor je reactie zegt Twan (schuilnaam)!

Reageer