Vraag

Sperma na orgasme

  • 4 May 2018
  • 8 reacties
  • 3843 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik wou even vragen waar jullie jullie sperma laten nadat jullie een orgasme hebben gehad. Ik mastrubeer vaak op mijn kamer alleen dan realizeer ik te laat dat ik niet naar de wc ken om het bijv. weg te spoelen, want mijn familie is vaak thuis en mijn kamer is niet op dezelfde verdieping als de wc. Gewoon in mijn onderbroek laten is ook geen optie want dat zit niet fijn en het voelt een beetje smerig, dus meestal doe ik het aan mijn handoek op mijn kamer, maar die moet mijn moeder wassen en dan ben ik bang dat ze erachter komt... heeft iemand tips?

~JuSo

8 reacties

Hey,
Ikzelf heb een doos tissues onder mijn bed verstopt, als ik het dan opgeruimd heb probeer ik het zo snel mogelijk door het toilet te spoelen.
Hey @Reme4,
Dat is een goeie alleen ligt er een matras onder mijn bed en heb je die doos zelf gekocht?
Hi JuSo,

Haha, heb ik ook wel eens, dat ik niet goed nadenk voordat ik ga aftrekken. Je begint een beetje met je hand in je broek en dan je piemel eruit en voor je het weet ben je aan het rukken en zit je onder de sperma en dan moet je ineens bedenken waar je het laat. Dus je bent niet de enige, die als ie geil is, niet goed meer kan nadenken. Je hersens zijn dan alleen maar bezig met geile dingen.

Ik kan wel een paar manieren noemen waarop je het beter niet kunt doen. Die manieren hadden we zelf gedaan en dat was niet zo handig. Toen we pas sperma hadden en ik bed aftrokken vlak voordat we gingen slapen, spoten we ons sperma tussen ons bed en de muur. Lekker slim bedacht, NOT, want toen we ons bed wegtrokken, idk why, maar toen zagen we allemaal vlekken in de vloerbedekking die we toen nog hadden en op de muur. Best wel goor eigenlijk.

Toen deden we daarna aftrekken in een onderbroek. Dus een losse, meestal gebruikte onderbroek over onze piemels en dan aftrekken en erin spuiten. Op zich kan dat wel, maar we vinden het leuker en geiler als we ons sperma door de lucht zien vliegen en dan op onze buik/borst spuiten. Dat veegden we dan ook wel af met een onderbroek, die we dan soms onder ons bed lieten slingeren en dan vond mama die soms bij het stofzuigen. Dan was die al een beetje hard en verkleurd door ons sperma. Niet echt een goeie oplossing dus :(

Toen hadden we bedacht om die sperma onderbroek dan zelf regelmatig uit te spoelen, voordat die in de was ging. Das ook niet echt een strak plan, want toen was ik onze onderbroeken in de wastafel met warm water aan het uitspoelen en je denk dan dat dat goed gaat, maar wat eerst gewoon een beetje hard aanvoelde (dat gedroogde sperma) wordt dan weer helemaal glibberig en je ruikt supergoed dat het sperma is. Je handen zitten dan onder en dat was dan niet alleen mijn eigen sperma, maar soms ook van mijn twin of jongere broertje. Het was natuurlijk wel anders als echt sperma.

We hebben allemaal wat taken thuis en ik doe de was voor alle broers, behalve onze pleegbroer, dus voor ons 4-en. Dus ik zorg dat alles in de wasmand komt en gesorteerd wordt en uiteindelijk gewassen. Dus ik heb behalve mijn eigen onderbroeken ook de onderbroeken en alle andere kleren van mijn twin en jongere broertje en oudere broer in mijn handen.

Dus ja, je kunt wel in een onderbroek of handdoek spuiten, maar spuit er dan niet te vaak in voordat je hem in de was doet. We deden dat uitspoelen pas na een week of iets langer als we er al aan dachten en dan heb je zo al 10-20 keer of meer erin gespoten, dus geen goed idee als je niet van glibberige dingen houdt :P

Onze broer van 16 had een tijdje zo’n grote rode boerenzakdoek op zijn nachtkastje liggen en hij trekt zich vaak af als hij net wakker is en voordat ie naar school gaat en dan laat hij die zakdoek gewoon op zijn nachtkastje liggen. Hij gaat meestal vroeger dan ons weg en als we dan op zijn kamer gingen kijken, hadden we dat zien liggen en de sperma erin gezien en hij dacht dat mama dat niet zou zien en dan dacht dat hij die alleen voor neus snuiten zou gebruiken. Na onze tip is hij maar met in die zakdoek spuiten gestopt.

Hij doet nu soms oplikken, maar meestal met een tissue, die hij dan weer gwn in de prullenbak laat liggen. Lekker slim, maar ik ga niet alles voor hem opruimen. Soms gooi ik ze wel bij het oud papier, want in één keer door de wc spoelen is beetje veel tegelijk, denk ik.

Mijn twin en ik doen het nu ook anders en dat klinkt misschien een beetje raar, maar voor ons werkt het wel: we likken ons sperma op en dan inslikken. Voordeel is als we aftrekken en bijv. al in bed liggen, dan kunnen we lekker bloot aftrekken en doen we het dekbed ook opzij, want anders spuiten we tegen ons dekbed, wat ook niet zo fijn is, want voor je het weet zit je helemaal onder. Nou ja, we kunnen dan lekker vrijuit spuiten en daarna lekker blijven liggen terwijl we het sperma oplikken. Je moet dan wel met je vingers een beetje een knijpbeweging maken, dat je vingers bv. plat op je borst liggen en de vingers dan eerst open (dus uit elkaar) en dan dicht (dus weer tegen elkaar aan) doet en zorgen dat je sperma ertussen zit en dan je vingers aflikken. Meeste kun je dan wel weghalen en de rest beetje over wrijven en ff laten drogen en dan kun je je dekbed weer over doen. Volgende morgen gaan we toch douchen en dan wassen we de rest van de sperma er wel af.

Omdat ons jongste broertje zijn sperma overal en nergens op spuit heb ik nogal eens “beet” als ik de was kom ophalen en dat vind ik niet zo lekker, want ik zit er niet op te wachten om steeds sperma van hem aan mijn vingers te krijgen :D
Mama had het ook al eens tegen hem gezegd en een tijdje terug had ze daarom ook een doos tissues voor ons allemaal gekocht.

Het is wel aardig en goed bedacht van mama, maar soms is het een beetje awkward als ze voor ons allemaal, ook voor onze broer van 16 een doos tissues meeneemt. Dan neemt ze gelijk van de groothandel een heel pak mee en dan zegt ze dat als die doos leeg is we nog nieuwe kunnen krijgen.

Twin en ik gebruiken die tissues niet, want dan ziet mama ook hoe snel die doos leeg is. Ze weet toch wel dat we aftrekken, maar volgens mij niet dat we het zo vaak doen 🆒

Btw jouw mama weet vast ook wel dat je je aftrekt. Das ook niet gek dat je dat doet, tis gwn lekker :)

Voor ons jongste broertje werkt het wel soort van die tissues. Hij gebruikt ze iig, maar alleen laat hij die ook weer rondslingeren. Ik zeg dan altijd, ga die opruimen in de vuilnisbak ofzo, maar dan laat ie weer liggen en als de werkster komt ligt het er nog, gewoon waar die afgetrokken heeft. Maar dan ga ik het maar voor hem opruimen, want de werkster hoeft dat niet te vinden en op te ruimen, vind ik.

Dus ja, ik denk dat tissues misschien wel handig zijn voor jou, maar ik zou ze niet in de prullenbak gooien, want ik vind dat je toch sws al kan ruiken als iemand afgetrokken heeft. Ook al heeft die opgeruimd. Soms kom ik in de slaapkamer van één van mijn broers en dan ruik ik het al. Van onze slaapkamer ruik ik het niet, maar ons jongste broertje zegt ook wel eens van “hebben jullie net gerukt, want het ruikt naar sperma”. Lekker bijdehand doen kan ie wel.

Nou ja, succes ermee. Doe je meestal aftrekken in bed of achter je buro of wat. Wij doen ook vaak tijdens huiswerk maken achter ons buro.

Groetjes 🙂,
M&M’s
@M&M's mijn moeder loopt ook soms in mijn kamer terwijl ik daarvoor afgetrokken heb en hrt naar sperma ruikt, maar zij denkt dat het zweet is. Ik trek normaal gesproken af in mijn bed omdat ik daar ook mijn huiswerk op maak, soms achter mn buro als ik achter de computer zit, soms op de bank als niemand thuis is en ik heb laatst ook buiten afgetrokken toen er niemand thuis was en toeb spoot ik maar in de bosjes want ik had geen doekjes bij me ofzo.

~JuSo
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je moeder weet ongetwijfeld dat het sperma is, maar dat ter zijde.
Je kunt of een thee/handdoek of tissues gebruiken.
Tissues gooi je weg in je eigen prullenbak of je spoelt ze door. Thee/handdoek berg je gewoon in een lade op, deze kun je meerdere keren gebruiken. Vervolgens spoel je hem zelf uit voordat je hem in de was doet, of was je hem even met de hand.
Hi JUSO,
Ik heb ook geen wc direct in de buurt. Ik heb altijd een handdoek op mijn kamer.
Mijn spermaproductie is erg hoog en ik heb gemiddeld 20 orgasmes per week: dat is 3x komen per dag. Ik heb regelmatig een reeks orgasmes achter elkaar. Als ik dat heb, is het zoo heerlijk dat ik alles laat gaan! Ik spuit ook nog hard en het is dan een grote kliederboel.
Dat ruim ik later op met een vochtig doekje. Ook lik ik mijn sperma op. Het is gelukkig heel zoet spul wat ik maak!
Ook heb ik een 'aftrekshirtje' in mijn bed liggen en dat trek ik soms aan als ik niet al te veel wil opruimen. Het meeste spuit ik daar op. Het is snel aan elkaar geplakt door het sperma. (dan gooi ik het in de was)
Ook heb ik een grote spiegel op mijn kast en daar spuit ik het soms tegen aan. (dat moet ik ook meteen afvegen anders zie je de vlekken heel duidelijk!)
Soms spuit ik zelfs over mijn hoofd, hoog tegen de muur! Heerlijk! Daar is witte muurverf en ook meteen schoonmaken. (soms de volgende dag omdat ik dan uitgeteld ben)
Soms heb ik seks op mijn bed (jongen of meisje) en dan kan het een enorme spetterboel geven op het dekbed. (overtrek in de was)
Ook trek ik een sportbroekje aan en trek me op aan de rekstok. Ik oefen net zo lang tot ik klaarkom! Met 50 pull-ups kom ik gegarandeerd klaar. Soms kom ik bij 90 weer klaar! Het zijn heel sterke orgasmes! Ik spuit het sperma zo in het broekje en dat gaat dan daarna in de was! Ik doe veel krachtoefeningen op mijn kamer omdat ik veel sport.
Al toen ik 11 was heb ik een afspraak met mn moeder moeten maken dat zij niet meer mijn kamer doet, maar ikzelf. Ik maakte toen al een kliederboel! Ze heeft geleerd waar ik op moet letten met schoonmaken.
Bij mijn bed heb ik een paar oude spermavlekken die niet meer weg zijn te halen (ik ben r ook wel trots op!) Ik kom gewoon heel veel klaar!
Ik hoop dat je r wat aan hebt, M12G
Bedankt voor de reacties!
ikzelf spuit soms op mijn buikje, daarna doe ik mijn kleren direct aan
soms doe ik een tschirt of trui aan waar ik dan op spuit
soms hou ik men lul schuin en spuit ik op mijn pyjama broek of een jeans broek
soms spuit ik op tafel
soms doe ik een condoom aan en kom ik daar dan in klaar

en als je het te erg vind om deze dingen te doen, kan je ook altijd na het klaarkomen je eigen sperma oplikken toch? dan is alles weg 🙂

Reageer