Skip to main content
Vraag

sperma in onderbroek laten

• November 5, 2025
  • 7 reacties
  • 552 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik wil aftrekken zoek ik meestal naar wc papier maar meestal ben ik na het zoeken/ naar de wc lopen al niet meer geil en heb ik geen zin meer hebben jullie tips? Ik heb al gedacht aan gewoon klaarkomen in je onderbroek en het laten opdrogen maar heeft iemand hier ervaring mee? Ruik je het fel in de ochtend? Of blijf je de vlekken zien? 

7 reacties

• November 6, 2025

@Elias  je zou misschien al wat wc papier van te voren klaar kunnen leggen. Ik heb dan nog geen sperma maar ik weet wel van m’n oudere broer dat als hij zich heeft afgetrokken dat je dat ruikt. En als jij in je onderbroek klaar gaat komen geeft dat zeker vlekken. En dat gaat je moeder zeker zien als ze het gaat wassen 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 6, 2025

Je kan ook gewoon een rol wc papier in je kamer leggen. Dan heb je genoeg voor een tijdje 😉

En dan spoel je het daarna gewoon door of gooi je het weg. Ik zou het niet in je onderbroek doen, dat geeft harde plekjes in je onderbroek volgens mij. En dat is misschien ook wel te zien als je ouders de was doen 😬, dat wil je vast niet.

xxx Yusa 

• November 6, 2025

Gewoon een doos tissues, een rol toiletpapier of desnoods keukenpapier op je kamer zetten. Na "gebruik"  in de prullenbak of toilet deponeren. Je moet tenslotte iedere ochtend je blaas legen.  Wegwerp papier op je kamer is niet raar. Je neus snuiten, verkoudheid etc.

En vergis je niet in je ouders. Die weten/beseffen/vermoeden echt wel dat je masturbeert...

Forum|alt.badge.img+4

Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Ik ga gewoon aftrekken en als ik klaarkom, knijp ik snel m'n voorhuidje op dicht en loop ik naar de wc, laat ik daar m'n sperma in lopen en veeg ik met een wc-papiertje m'n eikel af. Ik doe dit alleen als ik weet dat de kans op betrapt worden heel laag is.

• November 6, 2025

@IkWilAnoniemBlijven2 

Ik had voorheen ook zo'n grappig tuitje. Maar die is vrijwel verdwenen door de groei. Als je net sperma maakt kun je het inderdaad zo opvangen.  Maar als je straks meer sperma aanmaakt, dan wordt het op deze manier erg moeilijk om zonder knoeien de wc te halen. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 6, 2025

Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Ik ga gewoon aftrekken en als ik klaarkom, knijp ik snel m'n voorhuidje op dicht en loop ik naar de wc, laat ik daar m'n sperma in lopen en veeg ik met een wc-papiertje m'n eikel af. Ik doe dit alleen als ik weet dat de kans op betrapt worden heel laag is.

Doe ik soms ook 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 6, 2025

Ik heb altijd tissues op m’n kamer. Veel handiger dan het in je onderbroek laten. Vind ik best vies eigenlijk. Het klopt wat ​@GijsD zegt. Je ouders weten echt wel dat je masturbeert.