Vraag

Sperma Doorslikken (?)(!)

  • 20 April 2020
  • 17 reacties
  • 3439 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo! Ik ben een jongen 14 jaar. Ik heb nog geen seks ervaringen en ik ben hetero. 
 

Als ik mezelf aan het aftrekken ben, ben ik altijd zo geil dat ik van plan ben in mijn mond klaar het komen. Dit doe ik dan zittend, dat het sperma omhoog buigt. Ook doe ik de koprol half achteruit, dat ik op mijn nek leun. Alleen telkens als ik bijna kommm durf ik op de een of andere manier niet meer en trek ik terug. Dan kom ik op mijn sixpack klaar… Anders, als ik niet mik in mijn mond ben ik van plan om mijn sperma van mijn vingers af te likken, maar dan durf ik niet ofzo. Terwijl ik tijdens het aftrekken van mijn piemel dat wel wil. 

Hebben jullie dit ook?!?!

 

Ik vraag het me echt af, want als ik dit typ lijkt het me weer echt geil, alleen ik weet zeker dat ik het als ik bezig ben niet meer durf. 

Reageer !!


17 reacties

Hi M_j676,

 

tsja, kennelijk is er toch iets dat je tegen houdt.

Ik ga dus niet zeggen dat je het gewoon moet proberen te doen.

 

Ik kan wel zeggen dat je altijd nog op één of andere manier je sperma kunt proeven, als je daar nieuwsgierig naar bent en dat zou willen.

Dat kan bijvoorbeeld door je vingers af te likken ofzo. Als je dat niks lijkt moet je dat ook niet doen.

 

Zelf heb ik er minder moeite mee om sperma te slikken. Ik val op jongens en ben zelf een jongen. Ik heb dus ook wel seks met andere jongens en ik vind het wel geil als een andere jongen over me klaar komt of in mijn mond spuit. Omgekeerd vind ik het ook wel geil om over andere jongens klaar te komen.

Ik vind pijpen echt heel lekker en ze mogen ook wel in mijn mond klaarkomen, maar het is ook super geil om hun sperma op het laatst  uit hun piemel te zien spuiten, dus ja…..das lastig kiezen. Dan maar een beetje afwisselen :yum:

 

Maar dat is persoonlijk en geen reden voor jou om het ook te moeten doen.

 

Doe dat waar je je prettig bij voelt.

 

Groetjes,

M&M's

Badge +1

Hallo! Ik ben een jongen 14 jaar. Ik heb nog geen seks ervaringen en ik ben hetero. 
 

Als ik mezelf aan het aftrekken ben, ben ik altijd zo geil dat ik van plan ben in mijn mond klaar het komen. Dit doe ik dan zittend, dat het sperma omhoog buigt. Ook doe ik de koprol half achteruit, dat ik op mijn nek leun. Alleen telkens als ik bijna kommm durf ik op de een of andere manier niet meer en trek ik terug. Dan kom ik op mijn sixpack klaar… Anders, als ik niet mik in mijn mond ben ik van plan om mijn sperma van mijn vingers af te likken, maar dan durf ik niet ofzo. Terwijl ik tijdens het aftrekken van mijn piemel dat wel wil. 

Hebben jullie dit ook?!?!

 

Ik vraag het me echt af, want als ik dit typ lijkt het me weer echt geil, alleen ik weet zeker dat ik het als ik bezig ben niet meer durf. 

Reageer !!

Misschien kan is een keer met een jongen experimenteren

Badge +1

Hallo! Ik ben een jongen 14 jaar. Ik heb nog geen seks ervaringen en ik ben hetero. 
 

Als ik mezelf aan het aftrekken ben, ben ik altijd zo geil dat ik van plan ben in mijn mond klaar het komen. Dit doe ik dan zittend, dat het sperma omhoog buigt. Ook doe ik de koprol half achteruit, dat ik op mijn nek leun. Alleen telkens als ik bijna kommm durf ik op de een of andere manier niet meer en trek ik terug. Dan kom ik op mijn sixpack klaar… Anders, als ik niet mik in mijn mond ben ik van plan om mijn sperma van mijn vingers af te likken, maar dan durf ik niet ofzo. Terwijl ik tijdens het aftrekken van mijn piemel dat wel wil. 

Hebben jullie dit ook?!?!

 

Ik vraag het me echt af, want als ik dit typ lijkt het me weer echt geil, alleen ik weet zeker dat ik het als ik bezig ben niet meer durf. 

Reageer !!

Misschien kan is een keer met een jongen experimenteren

Mag je insta of snap geven zo ja doe dat dan en anders als het niet mag laat dat ook even weten

@Anoniem404,

 

je mag op het forum géén contactgegevens plaatsen of uitwisselen, forumregel 6 en 7

De forumregels  kun je nalezen :

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

 

Groetjes,

M&M's

Badge +1

@Anoniem404,

 

je mag op het forum géén contactgegevens plaatsen of uitwisselen, forumregel 6 en 7

De forumregels  kun je nalezen :

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

 

Groetjes,

M&M's

Mag je dat niet sturwn?

Badge +1

@Anoniem404,

 

je mag op het forum géén contactgegevens plaatsen of uitwisselen, forumregel 6 en 7

De forumregels  kun je nalezen :

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

 

Groetjes,

M&M's

Zou je willen dat dat mocht?

Hallo! Ik ben een jongen 14 jaar. Ik heb nog geen seks ervaringen en ik ben hetero. 
 

Als ik mezelf aan het aftrekken ben, ben ik altijd zo geil dat ik van plan ben in mijn mond klaar het komen. Dit doe ik dan zittend, dat het sperma omhoog buigt. Ook doe ik de koprol half achteruit, dat ik op mijn nek leun. Alleen telkens als ik bijna kommm durf ik op de een of andere manier niet meer en trek ik terug. Dan kom ik op mijn sixpack klaar… Anders, als ik niet mik in mijn mond ben ik van plan om mijn sperma van mijn vingers af te likken, maar dan durf ik niet ofzo. Terwijl ik tijdens het aftrekken van mijn piemel dat wel wil. 

Hebben jullie dit ook?!?!

 

Ik vraag het me echt af, want als ik dit typ lijkt het me weer echt geil, alleen ik weet zeker dat ik het als ik bezig ben niet meer durf. 

Reageer !!

Precies Dit heb ik ook, graag iemand stuur een antwoord 

Dit is heel herkenbaar. Ik heb hier ook een tijdje mee gezeten. Aan de ene kant heel nieuwsgierig (ook naar wat me vriendin telkens doormaakt.), aan de andere kant vond ik het ook best heel raar. 

Als ik jou was, zou ik het gewoon een keer proberen. Als je het chill vindt, nice voor je. Als je het kut vindt, heb je het in ieder geval geprobeerd en weet je dat je dat nooit meer hoeft te doen.

Gewoon verstand op nul, ogen dicht, koprol-methode en klaar. Anders weet je nooit of je het chill vindt.

Badge

Heey precies hetzelfde hier, gewoon een keer mn pik maar gwn bijna in mn mond gestopt en er zo in gekomem maar slikken na het komen durf ik ook nooit

Hoi ik ben 13 en had  ook wel is dat ik het wilde proeven durfde niet maar toch een x gedaan gewoon in m'n hand opgevangen en zo eraf gelikt.

En nu doe ik het soms nog wel eens omdat ik het niet vies vind.

Gewoon proberen je gaat er niet ziek van worden gelukkig 

Ik snap dit wel, als je aan het aftrekken bent ben je zo geil dat het wel leuk en een goed idee lijkt. Maar als je het dan echt doet kan je later spijt hebben. Mijn advies is dus dat je er over nadenkt of je dit wilt wanneer je niet geil bent. Als je het dan wilt moet je het zeker doen en als je het dan niet wilt zou ik het niet doen.

Reputatie 2
Badge +1

hallo dikkesnickers hier ik zou jullie even duidelijk maken als je  in gedachten hebt om jezelf in de bek te spuiten dan zou ik nog een tweede keer nadenken of je wel hetero bent.

Hallo dikkesnickers,

 

dit hoeft niet persé homo-seksueel te zijn. Het kan ook gewoon zijn dat de topic-opener zichzelf nog moet ontdekken.

 

voor de rest wou ik nog even zeggen dat ik eem aanrader heb. De techniek gaat als volgt. Je gaat even lekker sjorren aan je pik. Als je bijna op je hoogtepunt komt spuit je recht omhoog en dan draai je 180 graden waardoor je kont boven komt en dan land je melk als je goed mikt precies in je anus.

Reputatie 2
Badge +1

Hallo dikkesnickers,

 

dit hoeft niet persé homo-seksueel te zijn. Het kan ook gewoon zijn dat de topic-opener zichzelf nog moet ontdekken.

 

voor de rest wou ik nog even zeggen dat ik eem aanrader heb. De techniek gaat als volgt. Je gaat even lekker sjorren aan je pik. Als je bijna op je hoogtepunt komt spuit je recht omhoog en dan draai je 180 graden waardoor je kont boven komt en dan land je melk als je goed mikt precies in je anus.

dat kan natuurlijk als je jezelf nog moet ontdekken en dat 180 graden draaien is ook een hele goede taktiek die ga ik ook toepassen

Badge +1

@M_j676 iedereen heeft dit wel denkik, als ik in de laatste min zit dan zeg ik ook altijd tegen mezelf, oké nu lik ik het op, maar dan kom ik en denk ik van nee laat maar :p

net om die reden doe ik een 4tal keer per jaar een condoom aan, en als ik dan klaar ben maakt het niet uit dat ik het niet meer wil likken want het zit dan toch in de condoom :p die leg ik dan in de diepvries, en de volgende dag als ik ga rukken haal ik hem uit de vriezer, laat ik mijn sperma ontdooien en op kamertemperatuur komen, en dan doe ik een beetje op mijn lul en buik, en de rest wat in de condoom slik ik in, dus zo lukt het wel om je sperma te drinken :)

natuurlijk, aangezien je 14 bent zou ik nu ook niet meteen een condoom in de diepvries stoppen, de kans dat je ouders die vinden is vrij groot...

Hallo! Ik ben een jongen 14 jaar. Ik heb nog geen seks ervaringen en ik ben hetero. 
 

Als ik mezelf aan het aftrekken ben, ben ik altijd zo geil dat ik van plan ben in mijn mond klaar het komen. Dit doe ik dan zittend, dat het sperma omhoog buigt. Ook doe ik de koprol half achteruit, dat ik op mijn nek leun. Alleen telkens als ik bijna kommm durf ik op de een of andere manier niet meer en trek ik terug. Dan kom ik op mijn sixpack klaar… Anders, als ik niet mik in mijn mond ben ik van plan om mijn sperma van mijn vingers af te likken, maar dan durf ik niet ofzo. Terwijl ik tijdens het aftrekken van mijn piemel dat wel wil. 

Hebben jullie dit ook?!?!

 

Ik vraag het me echt af, want als ik dit typ lijkt het me weer echt geil, alleen ik weet zeker dat ik het als ik bezig ben niet meer durf. 

Reageer !!

Ik weet dat ik 3 maanden laat ben maar ik ken dit.

ik had eerst hier moeite mee maar toen heb ik het een keer op

mijn vingers gehad en toen duurde het ff maar toen stopte ik heel snel mijn vingers in mijn mond en vanaf toen boeide het niet zo veel

Ik ben het wel is gedaan .

Ik kwam klaar in m'n hand en toen snel opgelikt. 

En sindsdien doe ik dat 1 of 2 x in de maand en ik vind niet vies 

Dus gewoon die knop om en likken 

Reageer