Vraag

Sperma doneren aan een vrouw?


Badge

Mischien een akward vraag??..

Nou daar komt die..

IK ga sinds een paar weken met het buurmeisje Luna 16 woont bij haar  gescheiden vader. Nu had haar moeder 32 die ergens anders op een adres zit me iets in mijn oren geluisterd! Ik stond perplex.. ze wou zwanger  worden en of ik haar ermee wilt helpen !!!

Ze vindt het  een gedoe met  een spermabank en mannen...dat waren klootzakken. Ze heeft een lesbische vriendin nu en ze zoeken een donor. Ik hoef allen mijn sperma vers  in een potje te deponeren. Dan doet ze met een spuitje het zaad in haar vagina. Ik mocht niks vertellen aan mijn vriendin. Ik zou 150 euro krijgen totdat het lukt.

 

Doen of niet doen? 🙄


18 reacties

Reputatie 6
Badge +7

150 euro is 150 euro. Doen natuurlijk. 

En als het lukt én het aanblijft met je vriendin, dan kunnen jullie trouwen.

Hopelijk krijgen jullie ook kinderen. 

Als die moeder+vriendin een meisje krijgen ben jij dan de vader van de tante van je eigen kinderen. En de tante van je kinderen is tegelijk hun nicht. 

En je krijgt nog 150 euro ook!

Ik begrijp niet waarom je nog twijfelt.

 

Badge

@jongen999

 

Ha ha.. Klopt zo'n beetje 🙌

Ik 15j ben wel benieuwd of ik al  potent zaad heb om een vrouw te kunnen bezwangeren?! .🍌💦

Er is een kans dat Luna ook zwanger van me raak.. Ze wilt geen Condoom met de seks en dat is voor mij okay. Plus ze vergeet soms de pil te slikken uit luiheid of als ze misselijk is ervan. 🤐

Ik zie haar niet zozeer als mijn schoonmoeder hoor. Haar vader heeft trouwens een nieuwe vriendin lat relatie. 

Oh god, die dit alsjeblieft niet. Jongen999 heeft gelijk met de relaties, maar dat is juist alleen maar negatief. Als het ooit uitkomt ben je zwaar de lul en weet je hoe ongemakkelijk het überhaupt al gaat worden?

Voor legale zaaddonatie moet je 18+ zijn. Ga nu niet ‘in een achterkamertje’ deze regel omzeilen en dan ook nog eens zonder enige vorm van controle en/of professionaliteit. Kunstmatige inseminatie is echt wel een gecompliceerd proces dat je goed moet doen om problemen te voorkomen.

Het is de 150 euro zeker niet waard, dus sla het aanbod af en leef verder met je leven. De keuze blijft natuurlijk aan jou, maar ik raad het je absoluut af. Succes!

Badge

@eenanoniemejongen1

Nou ik had gezegd dat anderen vonden dat ik dat niet moest doen.

Ze zei tegen mij...okay 1000 Euro eerste potje sperma.

daarna 100 euro  voor elke zaad donatie erna todat ze zwanger was van me. 

IK zei ja is goed, 🙌🍌💦

 

 

Ah ja, zij is natuurlijk ook een hele onafhankelijke adviseur…

Oh well, eigen verantwoordelijkheid. Ik kan alleen maar hopen dat je vriendin - of überhaupt iemand, maar zeker zij en/of je ouders/familie - hier nooit achterkomt. Alhoewel ik wel vind dat je eerlijk zou moeten zijn tegen je vriendin en niet dit soort geheimen zou moeten hebben.

Er is een kans dat Luna ook zwanger van me raak.. Ze wilt geen Condoom met de seks en dat is voor mij okay. Plus ze vergeet soms de pil te slikken uit luiheid of als ze misselijk is ervan. 

Bij deze alvast gefeliciteerd met dit ouderschap.
Als jullie werkelijk niet bereid zijn om veilig seks te hebben, of daar te lui voor te zijn, dan kun je beter geen seks hebben….

Je kunt zo, in jullie geval letterlijk, je toekomst verneuken.

 

Ze vindt het  een gedoe met  een spermabank en mannen.

But you're not like the other guys…
Het probleem waar je wel mee zit is de legale kant.
Als haar moeder zwanger wordt, dan ben jij de biologische vader.
Dit betekent dat jouw vaderschap erkent kan worden, wat een lijst van plichten met zich meebrengt.
Hopelijk adopteert die partner van haar moeder het kind dan, anders kom je in de problemen.

Ik denk niet dat het verstandig is om de moeder van je vriendin zwanger te maken met jouw sperma. Maar als je het wel van plan bent om te doen dan zou ik vragen of je het op de normale manier mag doen. 

Ik zou het zeker doen want je hoeft alleen maar ff in een potje te spuiten en dan heb je 1000 euro. Laat ff weten hoe het gaat

Ik zou het zeker doen want je hoeft alleen maar ff in een potje te spuiten en dan heb je 1000 euro.

Hmmmmm, dat ‘ff in het potje spuiten’ heeft zegmaar best wel wat gevolgen. Maar sommigen - including de TO - zien dat helaas niet in.

Klopt maar het is toch gwn alleen maar sperma? Dat doe je normaal toch in een doekje

“alleen maar sperma”  kan je ook vaderschap opleveren, wat in zijn geval “alleen maar problemen” oplevert.
Daarom moet het goed geregeld worden en moet er niet “ff in een potje” gespoten worden.
 

De TO moet de garantie hebben dat hij in de toekomst niet met onverwachte kosten, plichten en vragen opgezadeld wordt en dat kan nu eenmaal niet met deze deal.

Badge

Nou vandaag na goed over na gedacht te hebben doe ik het toch. 1000 Euro is lekker makkelijk geld verdienen

 

-Tekst verwijderd door De Kindertelefoon ivm overtreding van forumregel 9:-

9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 

 

IK zei okay véél plezier.. ze zei bedankt daar op het nachtkastje ligt het geld. Ik hoop dat ik dit een paar keer mag proberen tot ze zwanger raakt van mij.,🙌😝

 

 

 

Nou vandaag na ‘goed’ over na gedacht te hebben doe ik het toch. 1000 euro is lekker makkelijk geld verdienen.

Je schoonmoeder is goed in manipuleren en omkopen (of je bent gewoon vrij naïef). Oh well, eigen verantwoordelijkheid I guess. Ik vermoed zomaar dat je er nog heel veel spijt van gaat krijgen, maar ik zal me er verder maar van afsluiten…

is ze al zwanger?

Badge

@Tommy85

😂😝🍌💦

Dat duurt minimaal 3 weken na de natuurlijke inseminatie wat is gebeurd ipv potje en spuit.. 

Dit is dom. Effe wat geld verdienen, je kan beter zeggen: ‘effe m’n leven vernielen.’ Ik neem aan dat je het al hebt gedaaan. Wil je liever kind(eren) waar je voor moet zorgen of €1500?

ikbetwijfel dat hij dat echt heeft gedaan als ik eerlijk ben

-onnodige quote verwijderd-

Ja maar hij probeert niet serieus te zijn, dus wss I het waar

Reageer