Vraag

Sperma bij eerste keer klaarkomen

  • 8 November 2021
  • 8 reacties
  • 1133 Bekeken

Badge +2

Hallo,

Ik heb een week geleden eigenlijk voor het eerst echt afgetrokken. Erkan meteen al sperma uit en ik schrok wel een beetje.

Is het normaal dat het meteen na de eerste keer gebeurde?

Schrokken jullie ook bij jullie eerste keer?

Alvast bedankt

12 jarige.


8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Ā 

Ik heb geen idee maar ik heb het nog niet en bij sommige is het vgm meteen en bij sommige duurt t even maar jij hebt gewoon weer geluk denk ik

Badge +2

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Ā 

Is dat geluk?

Ja, ik was zelfs nog jonger toen ik al sperma had, dus dat is heel normaal. En inderdaad kan erĀ bij je eerste keer aftrekken al sperma uitkomen. Ik schrok er ook van toen dat de eerste keer gebeurde, maar ga er vooral van genietenšŸ˜

Reputatie 4
Badge +4

Ja, ik was zelfs nog jonger toen ik al sperma had, dus dat is heel normaal. En inderdaad kan erĀ bij je eerste keer aftrekken al sperma uitkomen. Ik schrok er ook van toen dat de eerste keer gebeurde, maar ga er vooral van genietenšŸ˜

Ik weet niet of het heel normaal is op je 12de bij eerste keer want vgm is het tussen de 13/14 en 16 normaal om de eerste keer dat te hebben. Ik ben zelf 14 en heb ook nog niks

Ja, ik was zelfs nog jonger toen ik al sperma had, dus dat is heel normaal. En inderdaad kan erĀ bij je eerste keer aftrekken al sperma uitkomen. Ik schrok er ook van toen dat de eerste keer gebeurde, maar ga er vooral van genietenšŸ˜

Ik weet niet of het heel normaal is op je 12de bij eerste keer want vgm is het tussen de 13/14 en 16 normaal om de eerste keer dat te hebben. Ik ben zelf 14 en heb ook nog niks

ja het is ook bij iedereen anders, ik deel ook alleen maar mijn eigen ervaringen

hey, ik ben een meisje dus ik kan je niet vertellen over mijn ervaring maar ik denk dat dit normaal is. Bij iedere jonge is het verschillend hoe snel ze klaarkomen. Bij sommige kan het langer duren en bij de ander gebeurt het gelijk.

Reputatie 7
Badge +5

Dan ben je er vroeg bij

Ja dat is raar, de eerste paar keer horen zonder zaadlozing te zijn zodat je went aan het gevoel. Daarna komt het zaad pas om het hoekje gluren, maar nog steeds in mindere mate. Pas als je 16 bent spuit je tegen het plafond op.

Reageer