Vraag

sperma

  • 16 July 2020
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

Badge

Hoi, 

Ik trek me soms af. Maar de laatste tijd wordt mijn sperma die eruit komt minder.Weten jullie hoe dit komt? 


5 reacties

Heyy

Dit kan zijn omdat je dagelijks masturbeert. Als je niet dagelijks masturbeert zou ik de reden niet weten.

Als je 3á4 dagen niet masturbeert zal er weer meer sperma komen.

Groetjs

Kan met van alles te maken hebben. Wat Kaas zegt, omdat je vaak masturbeert of bijvoorbeeld door medicatiegebruik, ziekte of aanpassing aan het dieët. En volgens mij is het ook belangrijk dat je veel water drinkt. (en niet rookt, maar ik neem aan dat je dat op je dertiende niet doet)

 

Groetjess

Komt waarschijnlijk omdat je misschien iets vaker bent gaan masturberen, en ligt er ook aan hoe geil je bent(bij mij in ieder geval). Dus mijn tip zou ten eerste zijn om eens een weekje te stoppen met masturberen en dan kijken of het nog zo is. Als je dan nog steeds weinig sperma hebt kun je proberen om het masturberen voor jezelf intenser te maken. Ik kan niet voor jou bepalen hoe jij dat moet doen want iedereen vind andere dingen leuk, maar probeer bijvoorbeeld eens extra de tijd te nemen, probeer je orgasme misschien uit te stellen of koop iets van een speeltje.

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi, 

Ik trek me soms af. Maar de laatste tijd wordt mijn sperma die eruit komt minder.Weten jullie hoe dit komt? 

Als je op een dag vaker jezelf aftrekt, raakt je sperma op en moet weer opnieuw aangemaakt worden door je lichaam. Dit heeft tijd nodig. Anderen hebben het hier al gezegd, neem eennpaar dagen pauze en je zult zien dat je weer meer sperma hebt tijdens klaarkomen. 

Badge

dankjewel voor alle reacties!

Reageer