Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

sperma

• 25 februari 2020
  • 11 reacties
  • 776 Bekeken

Badge
  • Weet de weg
  • 12 reacties

Hoi ik ben een jongen van bijna 14 jaar en ik trek mijzelf regelmatig af maar wat er dan uitkomt lijkt alsof het eruit wordt geduwd het spuit niet echt. Is dat normaal op mijn leeftijd en wanneer was jullie eerste keer dat je echt spoot

Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Mees 25 februari 2020, 21:45

Alle tips zijn welkom 

Bekijk origineel

11 reacties

Badge

Alle tips zijn welkom 

Reputatie 4
Badge +7

Heyy

Ben 14 nu, spuit er van mij ook niet echt uit hoor, denk dat da nog wel zal komen. Hoop het misschien ook een beetje .

Hoop dat je er wat aan hebt!

Kaas123

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi,

misschien kan je iets op de eikel van je penis doen. Ik heb ff vergeten wat (sorry) volgens mij was het body lotion (weet niet 100%!) 

hopelijk heb ik je geholpen

Badge

heel erg bedankt ik ga het proberen

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik ben een jongen van bijna 14 jaar en ik trek mijzelf regelmatig af maar wat er dan uitkomt lijkt alsof het eruit wordt geduwd het spuit niet echt. Is dat normaal op mijn leeftijd en wanneer was jullie eerste keer dat je echt spoot

Alvast bedankt 

Zeker normaal, ik ben zelf een “ervaren” aftrekker dus ja ik heb soms dat het echt lekker is en dan spuit het er echt super hard en ver uit, en soms ja soms heb ik dat het er maar een beetje uitloopt. Komt waarschijnlijk omdat ik dan te snel was of niet opgewonden genoeg was. Hoop dat je hier wat aan hebt. (Ps zoek eens JOI op miss helpt dat)

Reputatie 2
Badge +3

Als je langer rukt en een paar keer stopt wanneer je bijna klaarkomt, 1 minuut wachten en dan weer opnieuw en dat een aantal keer, heb je meer sperma en spuit het harder. Je kan ook een prostaat massage aan jezelf geven door te kontvingeren,  is ook erg lekker maar dat vind niet iedereen. Het kan ook zijn dat je op latere leeftijd gewoon nog meer sperma gaat krijgen en verder gaat spuiten maar er zijn genoeg jongens waarbij het druipt en niet spuit dus geen zorgen.

de eerste keer dat ik echt spoot was ook de eerste keer dat ik klaarkwam en toen was een vriend me aan het rukken. Het was echt veel en spoot best ver, dus was voor ons allebei even schrikken maar het voelde heerlijk! Sinds dien alleen maar gespoten.

xx

Badge

Als je langer rukt en een paar keer stopt wanneer je bijna klaarkomt, 1 minuut wachten en dan weer opnieuw en dat een aantal keer, heb je meer sperma en spuit het harder. Je kan ook een prostaat massage aan jezelf geven door te kontvingeren,  is ook erg lekker maar dat vind niet iedereen. Het kan ook zijn dat je op latere leeftijd gewoon nog meer sperma gaat krijgen en verder gaat spuiten maar er zijn genoeg jongens waarbij het druipt en niet spuit dus geen zorgen.

de eerste keer dat ik echt spoot was ook de eerste keer dat ik klaarkwam en toen was een vriend me aan het rukken. Het was echt veel en spoot best ver, dus was voor ons allebei even schrikken maar het voelde heerlijk! Sinds dien alleen maar gespoten.

xx

precies dat

Reputatie 1
Badge

Bij mij is het best veel 😂

Reputatie 1
Badge +3

Hoi!

Ik denk dat het sperma bij iedereen er soms/vaak uit druipt. Bij mij ook. Soms spuit het er ook wel uit. Niet heel ver ofzo, maar ik merk natuurlijk wel dat het spuit en niet druipt. Ik denk niet dat er een speciale techniek voor is ofzo. Dus als je vaak genoeg blijft trekken, komt het vanzelf wel 😉

Omega

Reputatie 4
Badge +4

Je groeit en je prostaat ontwikkelt zich dus het kan nog even duren alvorens er een mooi straaltje uitspuit

Badge

Alvast bedankt 

is normaal ik ben nu 14,5 jaar en  hij spuit nu gewoon hard

Reageer