Vraag

Sperma

  • 23 March 2019
  • 7 reacties
  • 789 Bekeken

Ik ben nu inmiddels al 13 en ik heb nog steeds geen sperma en ik wil het wel graag ik krijg heel vaak erecties en krijg ook gewoon het gevoel na het masturberen kan iemand hier op antwoorden?

7 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Maak je geen zorgen hoor bij elke jongen komt het vroeg met 11 jaar of laat met 15 jaar. Gemiddelde is 12-13 jaar eerste zaadlozing. 🤐
Als je nog geen zaadlozing hebt kan je bij aftrekken een fijn gevoel ervaren. Er komt ook druppels voorvocht vrij soms ook al wat prostaatvloeistof zonder sperma. Dan zit je al vlak bij je eerste zaadlozing die gaat komen. Je hebt wel een hoogtepunt.. maar als je echt sperma gaat spuiten is het meestal heftiger. Daar je penis spier gaat samentrekken 8-10 keer voor de zaadstralen
Don't worry voor de sticky witte slijm😁
Hey!

Je bent 13 en net in de puberteit, ik vermoed dat dit al gauw zult hebben, maar het kan ook nog even duren, bij de één duurt dit nu eenmaal langer dan bij de andere.
Het is ook normaal dat je al erecties krijgt maar zonder zaadlozing.
Het komt vaak voor dat de eerste ejaculatie bij een jongen een natte droom is, en dus niet bij het masturberen is.
Geen paniek dus, gewoon nog even geduld.
Als je nog andere vragen hebt rondom seksualiteit of deze vraag, dan kun je zeker eens op deze website kijken.

Groetjes
Lot
Hoi,

Als ik mezelf aftrek krijg ik een raar gevoel in m'n buik en het voelt net alsof ik moet overgeven. Weet iemand wat het is?
Reputatie 1
Badge +1
Ik ben ook 13 en bij mij kwam het eerst ook niet, maar ik heb eerst toen een natte droom gehad en nu komt er wel sperma uit. In het begin duurde het bet lang om te spuiten maar nu gaat het al stukken sneller
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-
@RipMij
Als ik dat krijg dan komt er sperma
Hoi,

Als ik mezelf aftrek krijg ik een raar gevoel in m'n buik en het voelt net alsof ik moet overgeven. Weet iemand wat het is?

Waarschijnlijk iets met je prostaat, als je je er echt niet goed over voelt kun je even naar een huisarts gaan, maar waarschijnlijk is het niks, de meeste jongens voelen, vooral na het komen, wel iets in hun buik
Reputatie 2
Badge +2
Ik ben net 13 jaar geworden bij mij komt er ook nog geen wit slijm spul uit wel wat helder vocht druppels op mijn hoogtepunt.. het lekkerr geil gevoel.

Reageer