sperma

  • 7 June 2018
  • 7 reacties
  • 1330 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik heb net echt 5 minuten gelden mijn eerste sperma gehad, nu is mijn vraag hoe kan ik er voor zorgen dat het niet zo'n rommel word? alvast bedankt voor jullie reactie

7 reacties

Hi joey5002,

cool, dat wel tof als je het eruit ziet spuiten :P
Ligt het nu nog op je buik ofzo?

Voelde het ook anders als zonder sperma?

Ik lik het altijd gewoon op, maar je kunt ook een doosje tissues klaar zetten en dan gaan aftrekken en als je gespoten hebt je sperma met een tissue opvegen. Die natte, plakkerige tissue kun je dan best gewoon door de wc spoelen als je toch gaat plassen. Ik moet vaak plassen na het klaarkomen, dus.

Je kunt ook aftrekken onder de douche, dan spoelt je sperma vanzelf wel weg. Let wel ff op dat je niet ergens overheen gespoten hebt en dat er daar nog een klodder op blijft zitten, want das niet zo fijn voor de volgende die onder de douche gaat. En ook niet voor jou als ze er vragen over gaan stellen.

Veel plezier en laat ff weten hoe je het opgeruimd hebt.

Groetjes,
M&M's
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik zou als ik jou was een wc-rol ergens in je kamer leggen. Kun je altijd die kliederboel opruimen en daarna in je prullenbakje donderen. Je zou ook een thee/handdoek kunnen gebruiken. Deze berg je gewoon in een lade op en dan kun je hem meerdere keren gebruiken. Vervolgens spoel je hem zelf uit voordat je hem in de was doet, of was je hem even met de hand.

Je kunt ook in de zoekbalk even op 'sperma opruimen' zoeken, want er zijn genoeg eerdere topics met veel reacties.
Joey5002,

Wat gaaf dat je voor het eerst bent klaargekomen!

Mijn tip is om klaar te komen op een klein stapeltje wc papier, en het achteraf meteen weg te gooien!
LET OP : spoel het door de WC, als je het in een prullenbak gooit zou het sperma geuren kunnen achterlaten.

Mijn tweede tip is om het gewoon op te likken als dat je geil/lekker lijkt!

Mijn derde tip is om in de douche klaar te komen, dan spoelt alles meteen weg en hoef je niets op te ruimen.

De keus is natuurlijk aan jou 🙂

Ik zou het leuk vinden als je laat weten hoe je het hebt opgeruimd.

Met vriendelijke groeten,
Helpende-Engel
Hoi Joey5002,

Je kunt inderdaad een wc-rol of papieren zakdoekjes op je kamer leggen, zelf vind ik het vaak wel lekker om het op te likken maar dat moet je natuurlijk zelf weten en ik kan begrijpen dat je dat misschien raar en/of vies vind. Je kunt dat wc papier zoals gezegd gwn door de wc spoelen en niemand ziet het.


Groetjes, 360popescope
bedankt voor jullie reactie is zou er eentje uit kiezen
bedankt voor jullie reactie is zou er eentje uit kiezen

Joey5002,

Laat je nog weten welke je hebt gekozen en hoe je dat hebt ervaren? Ben natuurlijk wel benieuwd of je er wat aan hebt gehad!

Liefs,
Helpende-Engel
Als je niet wilt dat je hele prullenbak vol met tissues zitten en je ouders denken hoe dat nou zou komen...
Dan kun je bijv. Een gebruikte handdoek gebruiken ofzo (en die naartuurlijk gelijk in de was gooien).

Oh en je pik ook altijd goed wassen om infecties te voorkomen ;p

Have fun.
Gr. Sluipschutter.

Reageer