Sperma

  • 3 March 2018
  • 6 reacties
  • 2859 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen,

Mijn vrienden en ik hadd het er laatst over hun vriendinnen die na een blowjob de sperma doorslikken.
Die dag at ik ook sperma en vond het best lekker. Sindsdien eet ik elke dag na het masturberen mijn kwakje op. Bestaat er zoiets als spermaverslaving, en zoja, is het gevaarlijk?

6 reacties

Hi Storm,
Neeh man! Dat is niet gevaarlijk.
Er zitten ook gezonde stoffen in.
Ik eet mijn kwak ook heel graag: het is meestal erg veel en het smaakt ontzettend zoet! Ik vind het slijmige ook kicken, maar het is ook vaak waterig bij mij.
Spermaverslaving aan je eigen sperma is niet gevaarlijk, maar sperma eten van een andere jongen kan je ziekten of AIDS krijgen.
Hoe proeft jouw sperma?
Is het ook zo slijmig als bij mij?
Geluk M12G
Het is nogal een dikkige prut, het smaakt een beetje bitter, maar wel lekker bitter. En watvoor gezonde stoffen zitten er dan in? ik had hier nooit over nagedacht namelijk !
" Bestaat er zoiets als spermaverslaving, en zoja, is het gevaarlijk?"
Nouja, alle verslavingen zijn schadelijk.
Echter bestaat die verslaving niet.

En "gezonde" stoffen zitten er ook niet in, met name suikers en citroenzuur.
@ Menspersoon,
Gezonde stoffen: zitten er wel in. Al is het al dat het door de filter van je lichaam gaat.
Ik vond dit op een Belgische site:

"Sperma is enigszins te vergelijken met rauw eiwit. Het bestaat voor 90 procent uit water en de andere 10 procent bevat eiwitten, fructose, koolhydraten en mineralen zoals zink, calcium, kalium en magnesium. De eiwitten uit sperma zijn bovendien licht verteerbaar. Het doorslikken van sperma kan dus helemaal geen kwaad.

Integendeel, het zou zelfs gezond kunnen zijn. Volgens sommige studies bevat sperma hormoon-achtige stofjes die een antidepressief effect zouden hebben. Het zou vrouwen opgewekter maken en jonger houden en de slaap bevorderen. Stevige bewijzen daarvoor ontbreken echter.

Er zijn ook enkele studies die suggereren dat vrouwen die het sperma van hun partner doorslikken minder risico op pre-eclampsie hebben als ze zwanger worden. Vrouwen die sperma slikken, zouden namelijk bepaalde eiwitten van hun man binnenkrijgen waardoor ze tolerant worden voor het toekomstige embryo, dat voor de helft bestaat uit eiwitten van de man.

Kunt u een SOA krijgen door sperma in te slikken?
Lange tijd werd gedacht dat orale seks veilig was voor seksueel overdraagbare aandoeningen (soa's). Maar bij pijpen (en beffen) bestaat er wel degelijk een risico om een soa op te lopen of door te geven, zelfs als uw partner niet ejaculeert of als u het sperma niet doorslikt. Dat risico is wel kleiner dan bij vaginale of anale seks".

Je kan voor vrouw ook man lezen: het is gezond voor diegene die het slikt, en dus zeker voor jezelf!
Mijn sperma smaakt bijna altijd zoet! Ik geef de zaadcellen dus heel veel suiker mee waarop ze veel energie krijge om te zwemmen! ik kan het sperma zelfs voelen op mijn tong hahaha
Geniet ervan! M12G
Een verslaving is niet iets wat bestaat zoals een ziekte, een verslaving houd in dat je bijvoorbeeld elke dag moet roken of elke dag drinken. Als jij aan het eind van de avond voor het slapen gaan echt voelt dat je je sperma MOET eten niet omdat het lekker is maar omdat het MOET, en je hebt dit gevoel elke avond elke dag dan kan je dit inderdaad zien als een verslaving. Als je het alleen doet omdat je het lekker vind maar je zou bijvoorbeeld ook zonder kunnen dan is het geen verslaving!

Of sperma nou echt goed voor je is dat weet ik niet want er zitten geen voedingstoffen of dat soort dingen in maar of het nou ook ect schadelijk voor je is dat denk ik niet nee! Dus als jij het zelf lekker vind zou ik lekker door gaan als ik jou was!
Badge

https://voeding-en-fitness.nl/is-sperma-gezond/

 

Reageer