Skip to main content
Vraag

sperma 12 jaar


Is het normaal dat ik bij het aftrekken al sperma krijg ik ben 12 jaar?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ja hoor dat is heel normaal. Prima juist. Dit verschilt per persoon en is helemaal goed. Geen zorgen maken! 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

@Anymous22666666 Gemiddeld is dat wel vroeg ja, ik heb nog niet eens voorvocht. Heb je ook al schaamhaar?

Maar je hebt je dus al afgetrokken… hoe ging dat?

Reputatie 6
Badge +4

Sommige jongens hebben dat al op hun 12de. ikzelf was 10 toen ik mijn eerste keer sperm had. Ik ken ook jongens die het op hun 15 de kregen.

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Dat is helemaal normaal hoor! Iedereen begint op een andere leeftijd te puberen en te ontwikkelen. Het is gewoon normaal dat je op je 12e al sperma hebt en er zijn zeker weten meer jongens van jouw leeftijd die dit al hebben.

Groetjess, ItsJustMe :)

Reputatie 1
Badge

@Anymous22666666 Gemiddeld is dat wel vroeg ja, ik heb nog niet eens voorvocht. Heb je ook al schaamhaar?

Maar je hebt je dus al afgetrokken… hoe ging dat?

Goed het was ook lekker

Badge

Ja heel noormaal

Reputatie 6
Badge +5

@Anymous22666666 

Tof dat je al sperma hebt, hoe vond je het toen het er uit kwam? Het verschild bij iedereen waar je het krijgt. Sommig wat vroeger en ander weer wat later. Ik was net 11 toen ik het kreeg 

Reputatie 7
Badge +17

Dat is heel normaal hoor. Gemiddeld krijgen mensen het tussen hun 11 en 18e

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +5

@Anymous22666666 Gemiddeld is dat wel vroeg ja, ik heb nog niet eens voorvocht. Heb je ook al schaamhaar?

Maar je hebt je dus al afgetrokken… hoe ging dat?

Goed het was ook lekker

Aftrekken is ook heel lekker. En heb je ook al schaamhaar. En hoe kwam het sperma eruit druipend of spuitend. En ben je besneden of niet?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi. Dit is heel normaal. De meeste jongens krijgen het tussen hun 12de en 16de. Soms al eerder soms wat later

Reputatie 1
Badge

Heb het ook al en ben ook 12! Maar het verschilt ook

Reputatie 1
Badge

@Anymous22666666 Gemiddeld is dat wel vroeg ja, ik heb nog niet eens voorvocht. Heb je ook al schaamhaar?

Maar je hebt je dus al afgetrokken… hoe ging dat?

Goed het was ook lekker

Aftrekken is ook heel lekker. En heb je ook al schaamhaar. En hoe kwam het sperma eruit druipend of spuitend. En ben je besneden of niet?

Druipend en onbesneden

Reageer