Vraag

Spelen met penis

  • 24 May 2021
  • 7 reacties
  • 3413 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen van 12. Ik hou van met mijn penis spelen. Ik stop meestal een stresbal in mijn onderbroek om dan te knijpen dat geeft een goed gevoel vind ik.  Ik zou graag mijn penis vergelijken met iemand van mijn leeftijd maar aan klasgenootjes durf ik het niet te vragen. Weten jullie een leuke manier om te spelen met een penis? Ik zou graag met iemand hem vergelijken. 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

He, je zou in bed op je buik kunnen liggen en wat op en neer bewegen, misschien wel in je blootje gaan liggen.  Je kunt misschien wel ergens heen gaan (buiten) bos, groot veld, verlaten gebouw ofzo en daar met je piemel spelen. Op een andere plek waar je het normaal doet is altijd spannend.

Douche noooit na gym of sport zodat je kunt vergelijken?

Badge

Hoeveel jaar ben jij Aubien

 

 

Heyy

 

Op het forum staan veel tips over manieren om te spelen met je penis. Je kan bijvoorbeeld gaan masturberen.
 

In dit topic staan bijvoorbeeld veel tips over hoe je (lekkerder) kan masturberen. 
 

 

Tja en vergelijken met mensen kan bijvoorbeeld als je doucht op een sportclub. Anders moet je je vrienden vragen, maar als die dat niet willen weet ik daar geen oplossing op.

 

Groetjes van mij.

Wilt iemand verfelijken?

 

Hier niet

Reputatie 3
Badge +3

Wilt iemand verfelijken?

 

is goed

Reputatie 7
Badge +5

Hoeveel jaar ben jij Aubien

 

 

Ik ben bijna 13 dus nog 12 hoezo?

Reputatie 7
Badge +5

Je mag hier geen foto’s ofzo  sturen om te vergelijken maar je mag wel omschrijven hoe die er uit ziet

Reageer