Skip to main content
Vraag

speelvriendje heeft maandverband gepakt

• January 10, 2025
  • 8 reacties
  • 1159 Bekeken

NN15000
Forum|alt.badge.img+10

Het speel vriendje van me zusje kwam gisteren spelen 

Nou ging ik eerst naar de wc zag dat ik nog 2 had in het pak maar daarna ging het vriendje naar de wc en daarna zag ik een maandverband in zijn broek zitten en er zat nog maar 1 in mijn pakje 

Is dit normaal en zal ik er iets van zeggen tegen me ouders of tegen hem 

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 10, 2025

ik zou t sowieso tegen je ouders zeggen en misschien ook de zijne

maar hoe hoe is hij? want het ligt ook daaraan want dat maakt het raarder om juist minder raarder

gr SnufDePuf 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 10, 2025

Hoi ​@NN15000,

Ik zou het tegen je ouders vertellen, want de kans dat je meer teweten komt is dan groter dan dat je het aan hem vraagt denk ik, want hij gaat het waarschijnlijk ontkennen.

Misschien kan je aan je zusje vragen of zij iets weet dat er ineens maandverband verdwenen is.

Vertel het anders aan je ouders zodat zij het weer kunnen doorspelen naar de ouders van het speelvriendje van je Zusje, zodat zijn ouders hem ermee kunnen confronteren.

Maar of het speelvriendje Echt iets met het maandverband heeft te maken kan ik natuurlijk niet bevestigen, want ik was daar niet bij.

Ik hoop dat ik je enigzins heb kunnen helpen.

Groetjes,

Hanspeter149

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 10, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Nou ik heb het met mijn zusje al over gehad en hij is het zeker want het was uit zijn zak gevallen in haar kamer .

Maar hij gaf geen antwoord op waarom dat hij er een mee genomen heeft .

Ik weet niet of dat voor jongens geil is een maandverband dragen  ?

Maar mijn zusje is 10 en die jongen is ook 10  en vind hem wel leuk dus wil eigenlijk niet dat ik het tegen me moeder zeg .

Dus weet niet wat ik nu moet doen 

Wel zeggen of niet tegen me moeder 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 10, 2025

Hey,

Mss stond hij er niet bij stil wat hij deed. Je kan hem altijd hem hierover rustig aanspreken.

Hopelijk helpt dit.

Groetjes.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 16, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Nou ik heb het met mijn zusje al over gehad en hij is het zeker want het was uit zijn zak gevallen in haar kamer .

Maar hij gaf geen antwoord op waarom dat hij er een mee genomen heeft .

Ik weet niet of dat voor jongens geil is een maandverband dragen  ?

Ja ik vind het wel geil om maandverband te dragen.  Vaak als ik geil ben dan draag ik een maandverband, om mij zelf daar mee te mastruberen. 

Ik zou dit niet tegen je ouders zeggen, hij hoort dit uiteraard niet zomaar te pakken, hij kan dit ook eerst vragen, alhoewel ik ook snap dat vragen niet oké is 

Waarschijnlijk blijft het bij deze ene keer, omdat hij wellicht geschrokken is, mocht hij het weer doen zou ik er naar vragen waarom!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 16, 2025

Heel raar vind ik het .

Heb het helaas wel mee gemaakt met mijn neefje die wouw dat ook doen toen hij bij ons logerende maar die was benieuwd hoe zoiets zat ik zei als je het nooit meer doet zal ik je het laten voelen dus toen heb ik een maandverband van mij gepakt en in zijn onderbroek gedaan en die vond het maar raar zitten .

Maar die is er wel mee gaan slapen 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 23, 2026

Hey ​@NN15000 heeft hij dat ooit nog gedaan als ik vragen mag 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • February 24, 2026

@Meisje2013  ja hij heeft het nog 1 keer gedaan 

Maar hij heeft wel uitgelegd waarom dat hij het deed.

Het geeft hem rust zei hij