Skip to main content
Vraag

speeltjes

• August 17, 2020
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

Ik ben 15 jaar, laatste tijd heb ik veel zin om met mn ass te spelen… maar ik ben op zoek naar iets anders. Weten jullie iets? Geen dingen die je moet bestellen of ietss❤️

3 reacties

• August 17, 2020

Ik raad jou af om allerlei huishoudelijke voorwerpen hiervoor te gebruiken.
Niet alleen is dat niet hygiënisch, maar je kunt jezelf daar ook nog eens makkelijk mee bezeren.
Als jij geen seksspeeltje wilt halen, dat daar speciaal voor ontworpen is, dan zou ik het bij je vingers laten.
Zorg dan wel dat je nagels niet te lang of scherp zijn en gebruik glijmiddel. 

• August 17, 2020

Hoezo wil je niks bestellen? Is dat omdat je ouders het dan kunnen zien of kun je nog niets bestellen? Als het eerste het geval is, is daar een hele makkelijke oplossing voor (heb ik ook gedaan). Je kan dus gewoon naar een winoel gaan (kruidvat ofz) en je koopt met contant geld een cadeau kaart van bijv bol.com dan kun je dus iets bestellen zonder dat er geld van je rekening af gaat.

Tip: als je iets gaat bestellen is de 'satisfyer pro' echt een aanrader.

Xxx 

• August 17, 2020

Hoezo wil je niks bestellen? Is dat omdat je ouders het dan kunnen zien of kun je nog niets bestellen? Als het eerste het geval is, is daar een hele makkelijke oplossing voor (heb ik ook gedaan). Je kan dus gewoon naar een winoel gaan (kruidvat ofz) en je koopt met contant geld een cadeau kaart van bijv bol.com dan kun je dus iets bestellen zonder dat er geld van je rekening af gaat.

Tip: als je iets gaat bestellen is de 'satisfyer pro' echt een aanrader.

Xxx 

en je kan dat paketje dan laten leveren bij een afhaalpunt in de buurt, neem dan wel je ID mee want anders mag je hem niet meenemen.