Skip to main content
Vraag

sok om piemel

• March 25, 2026
  • 3 reacties
  • 339 Bekeken

Is slapen met een sok om je piemel oke? Naakt slapen vind ik wel fijn maar te naakt ofzo en met boxer of broek vind ik irritant zitten, doen andere mensen dit ook? Zo nee hoe slaap je dan wel?

3 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 26, 2026

Die sok zal er snel weer afglijden. 

Ik slaap bloot. 

Zoals ik geboren ben. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 26, 2026

een sok om je piemel kan hopelijk wel een schone, maar dan zal je piemel denk ik wel stijf moeten blijven anders gaat het niet denk ik. maar je kan toch gewoon in je blote piemel liggen. ik lig gewoon bloot want dat is gezond want je piemel en billen zijn al de hele dag opgesloten dus luchten kan geen kwaad.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 27, 2026

Is slapen met een sok om je piemel oke? Naakt slapen vind ik wel fijn maar te naakt ofzo en met boxer of broek vind ik irritant zitten, doen andere mensen dit ook? Zo nee hoe slaap je dan wel?

Het is wel oke. Nee ik doe het niet. Tenminste slapen met een sok om mijn piemel. Ik gebruik wel een sok om me af te trekken gewoon omdat ik dat fijn vindt. Dit zijn dan wel enkel sokjes omdat een normale sok gewoon te groot is voor mijn piemel. Een enkelsok maat 39-42 past precies  zodat mijn eikel tegen het stuk waar de grote teen zit en het elastiek lekker op mijn ballen blijft hangen. Wat voor sokken gebruik jij dan en zijn er meer jongens die dit doen?