Vraag

Soa?

  • 12 February 2021
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 41 reacties

Hoi, ik ben 15 en vorig jaar ontmaagd door mijn vriendin (heb ik nogsteeds) vorige week zaterdag konden het we voor het eerst zonder condoom doen ivm de pil. Althans heb ik het waarschijnlijk telang heb gedaan ofzo want mijn ding is kapot gegaan toen, heb ik wel eerder gehad en moet gewoon genezen.. Maar nu bijna een week verder lijkt het wel alsof er eczeem op zit. Het is wittig het lijken wel geplakte huidschilfers. Mijn vriendin klaart soa vrij te zijn en ik heb ook geen soa's. Maar ik weet niet zeker als het normaal is. Is het normaal dat het eruit ziet als je huid schilfert bij zo'n genezing


3 reacties

Badge +1

Ik zou tog een lang de huisarts passeren 

Reputatie 7
Badge +19

Als je een wond heb is het normaal dat je huidschilfers krijgt, dat is een teken van genezing. Maaaarrr…. misschien is dat het niet want ja, wij hier zijn geen dokter. Dus het is misschien verstandig om toch even langs de huisarts te gaan. Hij kan dingen uitsluiten en kijken wat het is

je wond kan ook ontstoken zijn. dit zou niet heel raar zijn wegens de vele bacterien op die plek. dus ik zou ff langs de huisarts gaan. tenzij je er geen last van hebt, want een kleine ontsteking geest gewoon.

Reageer