Snel klaarkomen

  • 1 August 2012
  • 11 reacties
  • 2069 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Ik ben een jongen van 16. Als ik sex heb met een meisje kom ik altijd heel snel klaar, daar schaam ik me heel erg voor. Als ze mij aftrekt ofzo of echt neuken duurt het ongeveer 2 minuten voordat ik klaarkom. Dus nou heb ik twee vragen.

1: (voor meisjes) Vinden jullie het erg als een jongen zo snel klaarkomt? En hoe zou jij reageren?
2: Kan ik er misschien iets aan doen dat ik het langer uit houdt?

Bedankt alvast! xx Rob

11 reacties

heejj,,

1) ik zou het niet erg vinden en ik zou opgelucht reagere want ik zou het erg vinden als een jongen niet zou klaarkomen.
2) ik denkt niet dat er zoiets bestaat maar ik weet het niet zeker.

grtjes x
@meisje_x Oke bedankt voor je reactie! maar wat nou als jij nog lang niet bent klaargekomen? 😳
1) Ik denk niet dat ik het heel erg zou vinden. Ergens is het wel een compliment, haha.

2) - Denk aan iets dat niet geil is.
- Stop even (met de beweging, of laat haar stoppen met rukken)
- Doe standjes waarbij de vrouw meer wordt gestimuleerd (en jij dus minder).
- Voor bij rukken: knijp vlak onder je eikel, een tijdje. Dan stroomt het bloed wat sneller weg -> wat meer rust.
- Voor bij seks: Ik weet niet of je condooms gebruikt, maar er zijn condooms die het helpen uitstellen.

3) Als ik nog lang niet ben klaargekomen? Bij seks bedoel je dit, neem ik aan? Vrouwen komen zo vaak niet klaar bij seks. Maar als je bang bent dat zij er niet genoeg van kan genieten. Doe wat ik net zei, doe standjes waarbij de vrouw meer gestimuleerd wordt. En als je het over voorspel hebt. Ach, dat hoeft toch ook niet persé gelijk? 😂 Ik maak me daar nooit zo druk om. Het is bij mijn vriend en mij echt geen kwestie van 'Jij komt klaar, ik moet ook klaarkomen.'
1. Ik zou het niet erg vinden.

2. Je hebt speciale condooms.
ik zou het niet erg vinden hoor
1 nee een meisje begrijpt heus wel dat je er zelf niks aan kan doen dat je zo snel klaarkomt en je dan niet verder moet gaan.
2 xjeweethetzelluf je hebt geen condooms ervoor hoor
1. nee dat is toch niet raar. dat betekend toch alleen maar dat je het lekker vond of niet?
2. ik weet het eigelijk niet haha
1. Ik zou dat totaal niet erg vinden. Waarom wel.
2. Ik weet er wel iets op.
Stap 1. Je gaat jezelf aftrekken. Als je dan bijna komt stop je even. Als je weer "rustig" voeld ga je verder. Dit herhaal je een paar keer.
Stap 2. Je gaat jezelf weer aftrekken. Nu als je bijna komt verlaag je het tempo of streel je jezelf op een minder gevoelig plekje van je lul. Ook dit herhaal je een paar keer.
Stap 3. Herhaal stap 1&2 maar laat je nu aftrekken door je vriendin.
Stap 4. Als jullie nu samen een tijdje hebben geoefend kun jullie gaan neuken laat eerst je vriendin boven op je gaan zitten. Zik gaat dan op en neer en jij doet niks. Als je dan gaat komen geef je dat aan en stoot zij met bewegen. Ook dit ga ja oefenen.
Stap 5. Je doet hetzelfde als bij stap 4 alleen nu als je bijna komt moet je vriendin het tempo verlagen. Oefen hier goed mee.
Stap 6. Je herhaalt stap 4&5 maar nu ga jij haar neuken. En mag jij het werk doen. Als je hiermee oefent moet je het klaarkomen kunnen uitstellen

Dit werkt echt. Mijn neef doet het ook zo. Als je het hebt gebruikt en het werkt zou ij het leuk vinden als je het ff.laat weten.

Xxx
1. ik zou niet erg vinden
2. daar weet ik niks van $$$$$$
cockring kopen boii
Je kunt het ''uitbreiden'' door heel veel te oefenen met je vriendin! Overigens is dit buiten een humoristische reactie een écht gemeende reactie, ik maak dus geen grap. Als ze er als onderwerp over begint, aangezien het mij lijkt dat je het er zelf niet over moet beginnen, dan kun je er van uit gaan dat ze het niet echt fijn vind, zoals ik hierboven heb gelezen zijn er trucjes voor, misschien dat ik daar ook maar aan moet gaan doen.

Reageer