Skip to main content

Hallo ik heb al snel dat ik al denk ik aan iets een beetje in de richting van iets sexueels dat ik gelijk een stijve krijg ik heb met me vriendengroep met de boys soms dat we elkaar voor de leuk aanraken enzo we zijn alemaal straight maar als iemand me al een klein beetje aanraakt daar of het al over heeft krijg ik al een stijve en we zijn echt alemaal ik dus ook straight weet iemand hoe dat komt en hoe ik kan zorgen dat ik minder snel een stijfe krijg ik heb al gelezen dat vaker aftrekken kan werken of ergens anders aan denken maar bijde werkt dat niet ook las ik dat het bij de pubertijd kwam alleen ik heb het al 3 jaar ofzoiets ben nu 16 zou iemand kunnen helpen? Alvast bedankt

Heyy

Je bent aan het puberen en door alle hormonen die er vrijkomen krijg je bij de minst seksuele gedachte al een erectie. Dat hebben veel jongens en dat is niet raar.

Je kan er niet echt veel aan doen, afleiding zoeken helpt misschien dus bijvoorbeeld even muziek luisteren als je merkt dat je een stijve krijgt op een rottig moment.

Wat ook kan helpen is om er simpelweg geen aandacht aan te geven. Zolang jij geen aandacht geeft aan een erectie en gewoon normaal blijft doen zal het vanzelf wel weer over gaan.

Groetjes,

NaamNietBekend

Haha dat heet de puberteit 

Ja toch wel nogsteeds die pubertijd maar ik heb het dus al 3/4 jaar   en die vrienden van mij krijgen niet zo snel een stijfe als mij maar bedankt voor je andwoort 👍👍👍

Soms heb ik dat ook. Misschien komt het door de puberteit. Het is bij iedereen anders dus misschien blijft het bij jou wat langer.

Hoe groot is je lul nu dan? Als ie nog heel klein is is het ook een minder groot probleem dan wanneer die heel groot is (moeilijker te verstoppen)

Stijf is ie 16 cm en slap is die ongeveer  11 als ik een stijfe heb is het best lastig om te verstoppen

Tip is om dan snel aan iets anders te denken wat echt totaal anders is 😄.

Dat is wel snel ja!

Heyy! 

Dat kan idd best irritant zijn en als hij best groot is, is het ook moeilijk te verbergen. Heb ik ook namelijk😅 maar denk dat het best normaal is hoor aangezien je idd in de puberteit zit, dus als je dan aan seks denkt wordt je sneller stijf.

In principe hoef je je er niet voor te schamen zeg maar, maar als je het echt niet wilt kun je aan iets anders denken: iets wat je totaal niet geil, of zelfs vies, vind.  Aftrekken werkt bij mij ook wel maar echt alleen als ik net afgetrokken heb, dus dat werkt niet echt optimaal. 

Je zou ook kunnen zorgen dat je stijve naar de linker- of rechterkant ligt in je onderbroek (idk hoe je lul groeit, hoe erg die uitsteekt en of je dan een shirt draagt?) dan steekt hij sws veel minder uit. 

hopelijk heb je er wat aan!😊

Boy18cm bedankt voor je hulp ja  ik schaam me er niet voor zowiezo niet als ik met de boys ben ofzo maar hij gaat zo snel omhoog en bij de rest blijft die nog slap en naar lings of rechts leggen in me onderbroek zou moeilijk gaan want die van mij is zegmaar stijf naar boven dus ongeveer tegen me buik aan en als ik hem naar lings of rechts leg gaat die gelijk weer maar boven 😂

Oh geil hahaha😂 ja je kan hem onder de bovenkant van je broek doen omhoog zeg maar maar dan moet je geen riem omhebben ofzo😂😂 

Maar ik las hierboven dat jouwe 16cm stijf is dus dan valt het wel op idd, maar gaat het erom dat het opvalt als hij stijf is of meer om het stijf worden aangezien hij helemaal omhoog staat? Want als dat eerste het geval is kun je gwn ff zitten als je een stijve hebt en hem dan omhoog leggen, zodat hij op z’n minst minder uitsteekt…

denk niet echt dat je veel kunt doen om minder snel een stijve te krijgen ofz… ik krijg er namelijk ook heel snel een en ik weet eig ook niet hoe ik dat het best kan vermijden, dus miss weet iemand anders hier meer over😅 maar ik hoor het wel van je hahahah

Je zou ook kunnen zorgen dat je stijve naar de linker- of rechterkant ligt in je onderbroek (idk hoe je lul groeit, hoe erg die uitsteekt en of je dan een shirt draagt?) dan steekt hij sws veel minder uit. 

hopelijk heb je er wat aan!😊

Ohja ik draag meestal een lang t shirt omdat ik soms best een grote bulge heb en dan als ik ergens heen ga met familie doe ik er altijd wel een shirt over😂

Geil!😂 maar als je dan gwn je stijve naar boven doet in je broek en dan gwn je shirt erover dan valt t sws t minst op😊 moet je alleen wel ff uitkijken met zitten want als je stijve ver boven je broek uitsteekt als je hem naar boven hebt moet je m ff anders leggen gahagah

Als je weet dat je weer bij elkaar komt vlak van te voren flink gaan rukken, misschien dat ie dan langer slap blijft

Oh geil hahaha😂 ja je kan hem onder de bovenkant van je broek doen omhoog zeg maar maar dan moet je geen riem omhebben ofzo😂😂 

Maar ik las hierboven dat jouwe 16cm stijf is dus dan valt het wel op idd, maar gaat het erom dat het opvalt als hij stijf is of meer om het stijf worden aangezien hij helemaal omhoog staat? Want als dat eerste het geval is kun je gwn ff zitten als je een stijve hebt en hem dan omhoog leggen, zodat hij op z’n minst minder uitsteekt…

denk niet echt dat je veel kunt doen om minder snel een stijve te krijgen ofz… ik krijg er namelijk ook heel snel een en ik weet eig ook niet hoe ik dat het best kan vermijden, dus miss weet iemand anders hier meer over😅 maar ik hoor het wel van je hahahah

Ja goed punt haha bedankt alvast maar ja het probleem is het maakt bij me vrienden dus de boys hellemaal niks uit als ze zien dat ik een stijfe heb ofzo maar het is zo dat als we voor de grap iets naakts doen of in je onderbroek of daar aanraken weetjewel dan gaat ie bij mij al zo snel omhoog terwijl die  van hun nog slap is en ze zijn dezelfde leeftijd als mij en als we dan iets naakts doen wil ik niet dat ik gelijk al een stijfe krijg weetjewel 

Ja goed punt haha bedankt alvast maar ja het probleem is het maakt bij me vrienden dus de boys hellemaal niks uit als ze zien dat ik een stijfe heb ofzo maar het is zo dat als we voor de grap iets naakts doen of in je onderbroek of daar aanraken weetjewel dan gaat ie bij mij al zo snel omhoog terwijl die  van hun nog slap is en ze zijn dezelfde leeftijd als mij en als we dan iets naakts doen wil ik niet dat ik gelijk al een stijfe krijg weetjewel 

Ja snap ik helemaal! Idk hoe oud jij en je vrienden zijn maar het kan ook zo zijn dat jij al iets verder in de puberteit bent ofz en dat jij daarom alleen stijf wordt🤷‍♂️

dit is volgens mij echt gewoon normaal 

Reageer