snapchat

  • 19 February 2021
  • 7 reacties
  • 990 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo, ik ben 16 jaar (jongen) en zou graag eens naaktfoto’s  van meisjes krijgen. Op mijn school zijn er veel meisjes maar ik vind het raar als ik dit vraag indien ze nee zeggen. tekst verwijderd door de kindertelefoon ;regel 7 dating is niet toegestaan


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Lees effe de forumregels…

’En nee schatje, niemand hier wil naar jou een naaktfoto sturen...😍😍’

’XXX 😘😘😘( een ….)’

 

Das dus duidelijk wat jij zoekt, probeer tinder, das echt versekst als je het goed doet...

 

-onnodige quotes verwijderd-

Ok bedankt voor je reactie, sorry ben net nieuw. Voel me ook een beetje schuldig om dit te vragen maar ik heb er echt nood aan. 
 

groetjes

Reputatie 5
Badge +6

@Anoniem_420 je kan het hues wel aan een paar meiden vragen, er zijn genoeg die dat willen, je moet gewoon er op letten wie versekst is … en dan gaat het best makkelijk...

-onnodige quotes verwijderd-

 

Maar als die dan nee zeggen, dan is dit toch heel akward als ik dat meisje zie ? 

ps: bedankt voor je hulp

Reputatie 4
Badge +3

ik zou gewoon eerst een beetje het meisje leren kennen en niet zomaar vragen van: he wil je een naaktfoto sturen want dan heb je een hele kleine kans dat iemand dat wilt. Dus zorg eerst dat je het meisje goed leert kennen en ga niet te veel opdringen

-onnodige qoutes verwijderd-

Ok bedankt voor de tip

Iedereen heeft die impuls wel eens. De truc is om jezelf hierin te beheersen; als je mensen gaat vragen om nudes is het plezier van korte duur en zijn de negatieve gevolgen, als ze er zijn, veel groter. Ik twijfel er niet aan dat je op zijn tijd een vriendin krijgt. Dan is het veeel waardevoller dan gewoon een scharrel via Snapchat. Ik zou als ik jou was niet te veel focussen hierop.

Reageer