Vraag

Smegma hulp

  • 10 July 2020
  • 7 reacties
  • 624 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

ik had sinds gisteren las van mijn penis, nu deed ik net m’n huid naar achteren en zag ik dat ik best veel smegma heb (ik denk tenminste dat het dit is). Alleen heb ik een hele gevoelige penis, dus weet ik niet echt hoe ik het weg krijg. Ik heb t al een beetje weg weten te krijgen, maar zie op internet dat je dan het best met ontblote eikel onder de douche kan gaan. Maar dit lijkt me veel te pijnlijk (door gevoeligheid).…

 

kan iemand me helpen?


7 reacties

Als je een bad heb, niet heet zetten en in het bad de voorhuid naar achter halen onder water. Door het water en de lagere temperatuur doet het minder pijn. Ik heb ook een hele gevoelige eikel, aanraken doet pijn. Maar als hij slap is in lage temperatuur onder water gewoon een beetje heen en weer bewegen. Werkt goed, en anders onder een lauwe douche of in een wasbakje ofzo.

@Oranjekokosnoot 

bedankt, ik ga dit vanavond eens proberen! Ik laat wel weten of het hielp.

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb (net als jou) las van smegma gehad.

 

ik heb het verwijderd door heel voorzichtig met mijn nagel het weg te halen onder de douche. Dit deed een beetje pijn maar het ging wel weg.

 

zoals hierboven aangegeven kan je het ook weghalen tijdens het nemen van een bad.

 

je zou het ook kunnen doen als je een erectie hebt en dan het weghalen met je hand terwijl je onder de douche staat

 

ik hoop dat dit je helpt

 

MVG annoniemejongen

Ik vond dit zelf ook spannend want mijn eikel is ook gevoelig. Ik heb het gewoon onder de douche gedaan en gewoon ff voor 10 seconden een kut gevoel aan de kant gezet en t gewoon gedaan. Het valt reuze mee!

Hey,

heb t zojuist geprobeerd… grootste gedeelte ging weg. Alleen onder de rand zit nog wat, dit doe ik morgen ochtend met Douchen

Top!

Badge

Hey,

ik had sinds gisteren las van mijn penis, nu deed ik net m’n huid naar achteren en zag ik dat ik best veel smegma heb (ik denk tenminste dat het dit is). Alleen heb ik een hele gevoelige penis, dus weet ik niet echt hoe ik het weg krijg. Ik heb t al een beetje weg weten te krijgen, maar zie op internet dat je dan het best met ontblote eikel onder de douche kan gaan. Maar dit lijkt me veel te pijnlijk (door gevoeligheid).…

 

kan iemand me helpen?


Ik trek mijn voorhuid altijd naar achter en doe de douche kop op z’n zachts mogelijk en dan spoel ik het weg. Gebruik nooit zeep of shampoo!!!!

Reageer