Skip to main content
Vraag

slipje van moeders vriend

• June 19, 2021
  • 6 reacties
  • 2149 Bekeken

Ik was laatst bij een vriend na school.

En ik moest naar de wc (ben een meisje) de moeder zij:er ligt wel was op de grond. Ik kwam de wc binnen en deed men broek omlaag en zag haar slipje liggen. Ik deed de mijne uit en die van haar aan. Nog geen minuut later. Kreeg ik een orgasme. Nu wil ik het weer doen want ik ga daar logeren wat moet ik doen? 

6 reacties

• June 19, 2021

er ligt wel was op de grond. Ik kwam de wc binnen en deed men broek omlaag en zag haar slipje liggen. 

Ik vind dat super herkenbaar.
Zo vaak vergeet ik mijn onderbroek in de wc-ruimte.

?????

Nu we dat gehad hebben:

Ik zou je eerlijk gezegd afraden om dat weer te doen.
Jij mag er dan wel door je hoogtepunt van de dag bereiken, letterlijk en figuurlijk, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen het chill vindt als jij hun ondergoed gaat dragen.
Misschien vindt zij het wel OK, maar dat kunnen wij niet echt opmaken uit jouw tekst.

Doe het dus maar niet nog een keer.

• June 19, 2021

[…], maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen het chill vindt als jij hun ondergoed gaat dragen.
Misschien vindt zij het wel OK, maar dat kunnen wij niet echt opmaken uit jouw tekst.

Ik vermoed dat de moeder het in dit geval niet zo erg vindt, want ze vingert de TS ook… desalniettemin fair point wat betreft het stoppen hiermee.

• June 20, 2021

Bedankt voor het antwoordt

• June 20, 2021

Wat voor soort slipje was het dan? 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 6, 2025

[…], maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen het chill vindt als jij hun ondergoed gaat dragen.

Ik vermoed dat de moeder het in dit geval niet zo erg vindt, want ze vingert de TS ook… desalniettemin fair point wat betreft het stoppen hiermee.

Waar staat dan dat die moeder de TS vingert? 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • December 6, 2025

@Kevlar ik vind het prima dat je op zoiets reageert, maar dit topic is al 4 jaar oud en staat nu weer bovenaan. En waar dat staat wat je vraagt? Je klikt op het profiel van ​@Snoepje bij zijn/haar topics en dan zie je het. Ook is een deel van die topics duidelijk nep, het ene moment is die een jongen en andere moment een meisje. ps ik ga weer on topic moderator 🙂

Liefs Yusa 😘