Vraag

slipje van moeders vriend

  • 19 June 2021
  • 4 reacties
  • 1183 Bekeken

Badge +2

Ik was laatst bij een vriend na school.

En ik moest naar de wc (ben een meisje) de moeder zij:er ligt wel was op de grond. Ik kwam de wc binnen en deed men broek omlaag en zag haar slipje liggen. Ik deed de mijne uit en die van haar aan. Nog geen minuut later. Kreeg ik een orgasme. Nu wil ik het weer doen want ik ga daar logeren wat moet ik doen? 


4 reacties

er ligt wel was op de grond. Ik kwam de wc binnen en deed men broek omlaag en zag haar slipje liggen. 

Ik vind dat super herkenbaar.
Zo vaak vergeet ik mijn onderbroek in de wc-ruimte.

?????

Nu we dat gehad hebben:

Ik zou je eerlijk gezegd afraden om dat weer te doen.
Jij mag er dan wel door je hoogtepunt van de dag bereiken, letterlijk en figuurlijk, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen het chill vindt als jij hun ondergoed gaat dragen.
Misschien vindt zij het wel OK, maar dat kunnen wij niet echt opmaken uit jouw tekst.

Doe het dus maar niet nog een keer.

[…], maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen het chill vindt als jij hun ondergoed gaat dragen.
Misschien vindt zij het wel OK, maar dat kunnen wij niet echt opmaken uit jouw tekst.

Doe het dus maar niet nog een keer.

Ik vermoed dat de moeder het in dit geval niet zo erg vindt, want ze vingert de TS ook… desalniettemin fair point wat betreft het stoppen hiermee.

Badge +2

Bedankt voor het antwoordt

 

Wat voor soort slipje was het dan? 

Reageer