Skip to main content
Vraag

slipje en bh verkopen

• May 18, 2026
  • 7 reacties
  • 346 Bekeken

hoi ik ben een meisje van 16 en 4 maanden geleden heb ik een advertentie op marktplaats gezet dat ik me slipjes en bh's verkoop..gedragen slip voor 20 euro en bh voor 30 euro..en voor 20 euro stuur ik een foto dat ik het slipje echt draag..ik krijg hier heel veel reacties op..de meeste mannen willen een slip+bh..

zijn er meer meisjes die dit doen?

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen illegale of triggerende content.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2

bro nee tuurlijk niet. ik vind dit echt vies sorry

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 19, 2026

hoi ik ben een meisje van 16 en 4 maanden geleden heb ik een advertentie op marktplaats gezet dat ik me slipjes en bh's verkoop..gedragen slip voor 20 euro en bh voor 30 euro..en voor 20 euro stuur ik een foto dat ik het slipje echt draag..ik krijg hier heel veel reacties op..de meeste mannen willen een slip+bh..

zijn er meer meisjes die dit doen?

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen illegale of triggerende content.

Hey ik heb wel  paar keer vroeg iemand via snap die ken of nier ik bh en string aan hem wilde verkopen en foto als aan heb somge willen het voor veel  geld kopen ik heb nooit gedaan maar somge willen er 250 voor betalen 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 19, 2026

In Japan zouden er blijkbaar automaten bestaan waar je gedragen ondergoed van meisjes kunt kopen. Persoonlijk vind ik dat echt best vreemd.

On topic: ik zou mijn eigen ondergoed sowieso nooit verkopen. Het idee alleen al… nee, dat is niets voor mij. En eerlijk? Mannen die zoiets kopen vind ik toch wel een beetje creepy en eigenlijk ook best zielig.  Je moet er toch niet aan denken dat je er ooit achterkomt dat je vader zoiets zou doen.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 19, 2026

Ik vind wat je doet  écht fout. 

.

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 19, 2026

Als je het dan toch doet, vraag er dan meteen 100 voor, dat doen ze misschien ook wel. ​@jetje  Zelf zou ik er nooit aan beginnen, wat een vies idee dat iemand aan je gedragen ondergoed ruikt.🤢

x

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 19, 2026

Ik vind dat de mensen die hierop reageren een beetje overdrijven. Ik snap dat sommige mensen het nooit zouden doen, maar zooo erg is het niet. 

Ik hoor redelijk vaak van andere dames dag ze dat doen en er best veel geld voor krijgen ook.

Ik ben een jongen en heb weleens (op verzoek van andere) een paar onderbroeken verkocht met je weet wel wat erin.

Veel geld kan je dus krijgen en op mij betreft zou ik gewoon doorgaan.

Goededomme
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 19, 2026

Maar weer eens het bewijs geleverd dat de zgn.grote mensen-wereld knap ziek is .

( en vooral die mannen ...)

Kunnen geen vrouw krijgen en duiken dan maar in het gekochte kruis van jonge meisjes. Of jongens ????

Dat is een hele ., hele rare afwijking om maar niet een ander woord te gebruiken.

Waarom lieve ​@jetje help jij dit soort stakkers aan hun zieke gerief .

En stuur je ook nog naakt-foto’s aan ze op.Weten ze meteen je e-mailadres ….

Volgens mij een nieuwe .,rare vorm van prostitutie en marktplaats 

zijn in dit geval de $$ pooiers $$ 

Allemachtig