Skip to main content
Ik had gisteren bij mij thuis een sleepover met mijn beste vriend.

We hebben eerst pizza en film gekeken maar tijdens de film kreeg ik opeens een erectie.

Mijn beste vriend zag dat en zij tegen mij heb jij ooit als eens iets gedaan met iemand anders op sexuweel vak.

Ik zij nee.

Val jij op jongens vroeg mijn vriend dan.

Ik zij ja ik val op jongens.

Waarom zij ik.

En toen begon mijn vriend en ik te kussen op de bank.

En toen we gingen slapen vroeg ik.

Vind je het erg als ik naakt slaap.

Mijn vriend zij nee totaal niet.

En toen vroeg mijn vriend of hij bij in mijn 2 persoons bed mocht slapen.

En toen een paar minuten later.

Vroeg mijn beste vriend of ik hem woe aftrekken.

En door de opwinding begon ik hem te pijpen.

En mijn beste vriend ging daarna tongkussen en daarnet ging hij mij ook pijpen en toen.

Toeng hij mij ook nog eens gaan neuken langs vanachter en begon ik kei luid luid zijn naam te kreunen en roepen
Ik ben straight en krijg hier een stijve van. Wow. Nou wat is je vraag? Want je verteld alleen een verhaal haha.
Of onze vriendschap niet gaat weggaan nu
Ik heb kei veel zeer en kan al 2 dagen niet meer mastrubeert is dit normaal
Heb je pijn aan je lul of aan je kont? Ik weet dat als je hard van achter bent genomen dat dat daarna nog pijn kan doen, als je aan je lul pijn hebt weet ik het niet, als het aan je ass is zou ik tot dat de pijn weg is even niet kontvingeren als je dat deed. Het is heel normaal, pijn aan je achterste,dat is gewoon een dunne huid, maakt niet uit hoor!
Dank u voor reactie
Hoi



Je beste vriend en jij hebben een fijne avond / nacht gehad, en nu vraag je je af wat dit betekent voor jullie vriendschap. Hebben jullie al eens gepraat sinds die avond? Wat betekende het voor hem?



Misschien waren jullie zo opgewonden, dat jullie een beetje ruw zijn geweest. Dat kan pijn veroorzaakt hebben. Ik stel voor dat je je lichaam de komende dagen wat rust gunt. Als de pijn niet weggaat en je het gevoel hebt dat er iets niet juist is, ga je best naar de huisarts.



Groetjes

x

Reageer