Skip to main content
Vraag

slapen met vriendin

• October 26, 2025
  • 7 reacties
  • 1397 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik en mijn vriendin slapen vaak samen maar het enige wat we doen is knuffelen. Ik wil meer doen mis masturberen of zelfs seks of tongen. Vorige keer zat ik een beetje aan haar boven been bij der buik beetje dicht bij haar kut. We lagen lepeltje lepeltje toen ik dat deet drukte ze haar kont verder naar achter tegen mijn lul. Dit doet ze wel vaker maar deze keer werdt ik heel stijf. Dat merkte ze dus deed ze een beetje heen en weer met haar kont en nog harder tegen aan. Maar toen gingen we slapen wilt ze dat ik haar vinger of wilt ze seks. Of moeten we eerste beginnen met tongen. En welke condooms raden jullie aan 

7 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 27, 2025

Hey  als zo hoor dat komt zekker goed maar niet te snel gaan ook niet te hard je piemel er in druken zo moet goed nat zijn 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 28, 2025

Hoe begin ik met seks zou ik eerst haar knuffelen zoenen tongen en dan met mijn handen aan der zitten moet ik gwn gelijk haar uitkleden of moet ze dat zelf doen zou ik vragen wil je seks of zo iets en hoe maak ik der nat en geil zodat het geen pijn doet mijn lul is 15cm welke condooms heb ik nodig en wat vinden jullie goeie standjes

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 29, 2025

Hey 

Je kan beginnen met knuffelen en tongen ja ik weet niet of je al aan haar borsten mág zien of mag zitten  dat vint zelf wel geil als jongen met je borsten speelt en er aan zuigen is dan worden jullie wel geil om het te doen als je dan lief vraagt wil misschien sex met mij  en het maakt niet of ze kleine cup of grote heeft 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 30, 2025

Ik denk dat ze je geil vind en wilt neuken maar ze durft het niet te zeggen

• October 30, 2025

mijn lul is 15cm welke condooms heb ik nodig

Condooms zijn er inderdaad in verschillende maten. Meten is weten. Te groot glijdt af, te klein scheurt. Beiden wil je niet, dus moet je correct & eerlijk meten. De lengte is handig. Maar het dikste gedeelte van de stijve piemel moet je ook opmeten. De omtrek en /of breedte hiervan. 

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img

Hallo, ik heb zelf hetzelfde probleem eig gebeurde er bij mij precies hetzelfde, alleen weet ik wel dat ze het fijn vind als ik haar borsten aanraak dus dat heb ik gedaan en vlgnsmij willen we allebij wel meer alleen weet ik zelf niet hoe ik daar moet komen, ik denk dat je gewoon heel open met haar moet zijn en gwn eerst effe tongen en dan vragen of ze seks wil hebben. 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 5, 2025

Hallo, ik heb zelf hetzelfde probleem eig gebeurde er bij mij precies hetzelfde, alleen weet ik wel dat ze het fijn vind als ik haar borsten aanraak dus dat heb ik gedaan en vlgnsmij willen we allebij wel meer alleen weet ik zelf niet hoe ik daar moet komen, ik denk dat je gewoon heel open met haar moet zijn en gwn eerst effe tongen en dan vragen of ze seks wil hebben. 

Hey dat je wel rustig doet als je haar borsten aan  het knijden bent misschien voor volgende keer vraag aan je haar lief mag ik ze misschien zonder bh aan zitten  en als dan meer wil doen zit je goed