Vraag

slaapfeestje

  • 7 May 2021
  • 9 reacties
  • 842 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal, ik ben een transjongen (heb het lichaam van een meisje maar voel me een jongen) van 12, en ik had vorige nacht een slaapfeestje, en eerst begonnen we al te praten over seks enzo. En toen vertelden het andere meisje en de jongen dat ze opgewonden waren. Maar ik was dat niet, en ik ben dat volgens mij ook nog nooit geweest. Is dat raar?? Ik denk namelijk dat iedereen van mijn leeftijd wel minstens een keer opgewonden is geweest. Dus wil jij mij helpen? En hoe voelt dat als je opgewonden bent?? En ben ik nog nooit opgewonden geweest omdat ik transgender ben??

 

Verder heb ik nog een vraag want dat andere meisje (11) en de jongen (11) waren dus heel opgewonden en wouden eigenlijk graag vrijen. Ik heb ze toen maar tegen gehouden, omdat zij mij nog veel te jong leken. Maar daardoor vroeg ik mij wel af of het verstandig is om op je elfde of twaalfde te vrijen. Weet jij daar iets meer van?


9 reacties

Maar daardoor vroeg ik mij wel af of het verstandig is om op je elfde of twaalfde te vrijen. Weet jij daar iets meer van?

Het zou best kunnen.
Als je hier op het forum kijkt zul je wel zien dat een deel van de twaalfjarigen duidelijk wel zin heeft in seks, maar misschien nog wat mentale ontwikkeling nodig heeft om verstandige keuzes te maken.
Op die leeftijd kun je dus al prima veilige seks hebben, hoewel het dan ook al erg vroeg is, maar zelf denk ik dat de kans aanwezig is dat er iemand naderhand spijt van heeft.
Als zij beiden met elkaar seks willen hebben en voorbehoedsmiddelen gebruiken dan valt er verder niet veel van te zeggen.

 

Is dat raar?? Ik denk namelijk dat iedereen van mijn leeftijd wel minstens een keer opgewonden is geweest. Dus wil jij mij helpen? En hoe voelt dat als je opgewonden bent?? En ben ik nog nooit opgewonden geweest omdat ik transgender ben??

*poef* Je bent opgewonden.

Gelukkig werkt dat zo niet.
Zoals je waarschijnlijk al eens gehoord hebt ontwikkelt iedereen op een ander tempo.
De fysieke verschillen zijn erg makkelijk zo te zien, maar dit geldt ook voor mentale ontwikkelingen.
Dat je nu niet zo met seks bezig bent of opgewonden wordt is dan ook helemaal niet verkeerd.
Dit betekent niet dat jij achterloopt of iets dergelijks hoor.

Misschien heeft het iets met het transgender zijn te maken, maar misschien ook niet.
Daar kan ik niets over zeggen.
Misschien ben je nog niets tegengekomen dat jou echt prikkelt.
Anderen zullen het er waarschijnlijk mee eens zijn dat een bepaalt type persoon hen wel opwindt en een ander type niet.
 

Misschien zit er wel een voordeel aan dit nadeel.
Jij geeft aan een jongen te zijn en als twaalfjarige jongens ergens last van hebben dan zijn het wel spontane erecties.
Super leuk tijdens presentaties of gym.
Gelukkig heb jij daar dus geen last van.
Je zult waarschijnlijk zat problemen hebben met jouw situatie, maar er zijn dus ook wat lichtpuntjes.

 

Reputatie 7
Badge +19

Het is niet raar dat je nog nooit opgewonden bent geweest. Je bent 12 en dit kan dus nog komen. Ik weet niet hoe het komt dat je nog nooit opgewonden bent geweest. Mogelijk komt dit doordat je nog niet in de puberteit bent. Misschien kan het zijn dat je echt afkeer hebt naar je eigen lichaam/geslacht,aangezien je transgender bent, waardoor je niet opgewonden raakt.

Reputatie 3
Badge +2

Heel erg bedankt!!!!

Reputatie 3
Badge +2

Ik voel mij hier nu veel zekerder over, jullie hebben mij echt geholpen!!

Reputatie 3
Badge +2

Hey hoi!

Nee hoor, dat is helemaal niet gek. Bij sommige mensen duurt het gewoon wat langer, maar het komt vanzelf hoor! Waarschijnlijk over een halfjaar/een jaar heb je dit probleem niet meer :). 

Groetjes!

Hoi Felix Weetjewel.

 

Zoals de anderen hier ook al zeggen is dit niet gek! De een raakt al heel vroeg opgewonden en de ander wat later. Je hoeft je hier echt niet druk om te maken. Alles komt op zijn tijd!

 

Groetjes van mij!

Reputatie 6
Badge +12

Hallo allemaal, ik ben een transjongen (heb het lichaam van een meisje maar voel me een jongen) van 12, en ik had vorige nacht een slaapfeestje, en eerst begonnen we al te praten over seks enzo. En toen vertelden het andere meisje en de jongen dat ze opgewonden waren. Maar ik was dat niet, en ik ben dat volgens mij ook nog nooit geweest. Is dat raar?? Ik denk namelijk dat iedereen van mijn leeftijd wel minstens een keer opgewonden is geweest. Dus wil jij mij helpen? En hoe voelt dat als je opgewonden bent?? En ben ik nog nooit opgewonden geweest omdat ik transgender ben??

 

Verder heb ik nog een vraag want dat andere meisje (11) en de jongen (11) waren dus heel opgewonden en wouden eigenlijk graag vrijen. Ik heb ze toen maar tegen gehouden, omdat zij mij nog veel te jong leken. Maar daardoor vroeg ik mij wel af of het verstandig is om op je elfde of twaalfde te vrijen. Weet jij daar iets meer van?

Mag een slaapfeestje in corona?

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal, ik ben een transjongen (heb het lichaam van een meisje maar voel me een jongen) van 12, en ik had vorige nacht een slaapfeestje, en eerst begonnen we al te praten over seks enzo. En toen vertelden het andere meisje en de jongen dat ze opgewonden waren. Maar ik was dat niet, en ik ben dat volgens mij ook nog nooit geweest. Is dat raar?? Ik denk namelijk dat iedereen van mijn leeftijd wel minstens een keer opgewonden is geweest. Dus wil jij mij helpen? En hoe voelt dat als je opgewonden bent?? En ben ik nog nooit opgewonden geweest omdat ik transgender ben??

 

Verder heb ik nog een vraag want dat andere meisje (11) en de jongen (11) waren dus heel opgewonden en wouden eigenlijk graag vrijen. Ik heb ze toen maar tegen gehouden, omdat zij mij nog veel te jong leken. Maar daardoor vroeg ik mij wel af of het verstandig is om op je elfde of twaalfde te vrijen. Weet jij daar iets meer van?

Mag een slaapfeestje in corona?

Ik denk dat het wel kon, we zijn namelijk nog twaalf  of daar onder. Maar je hebt wel een goed punt. Ik zal er nog even over nadenken.

Het spijt mij als mensen nu denken dat wij Corona niet serieus nemen, dat is niet mijn bedoeling. Ik probeer er altijd zo veel mogelijk rekening mee te houden.

Reputatie 6
Badge +12

Hallo allemaal, ik ben een transjongen (heb het lichaam van een meisje maar voel me een jongen) van 12, en ik had vorige nacht een slaapfeestje, en eerst begonnen we al te praten over seks enzo. En toen vertelden het andere meisje en de jongen dat ze opgewonden waren. Maar ik was dat niet, en ik ben dat volgens mij ook nog nooit geweest. Is dat raar?? Ik denk namelijk dat iedereen van mijn leeftijd wel minstens een keer opgewonden is geweest. Dus wil jij mij helpen? En hoe voelt dat als je opgewonden bent?? En ben ik nog nooit opgewonden geweest omdat ik transgender ben??

 

Verder heb ik nog een vraag want dat andere meisje (11) en de jongen (11) waren dus heel opgewonden en wouden eigenlijk graag vrijen. Ik heb ze toen maar tegen gehouden, omdat zij mij nog veel te jong leken. Maar daardoor vroeg ik mij wel af of het verstandig is om op je elfde of twaalfde te vrijen. Weet jij daar iets meer van?

Mag een slaapfeestje in corona?

Ik denk dat het wel kon, we zijn namelijk nog twaalf  of daar onder. Ja dan mag het misschien wel :)Maar je hebt wel een goed punt. Ik zal er nog even over nadenken.

Het spijt mij als mensen nu denken dat wij Corona niet serieus nemen, dat is niet mijn bedoeling. Ik probeer er altijd zo veel mogelijk rekening mee te houden fijn om te horen :)

.

 

Reageer