Vraag

Shirt uittrekken tijdens slaap.

  • 28 May 2019
  • 4 reacties
  • 1013 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zet deze topic maar eventjes bij seksualiteit omdat ik de andere subforums minder vind passen bij de vraag.
-=-=-=-=-=-=-=-
Ik zit hier al een tijdje over na te denken en bedacht me ineens dat ik een poging kon wagen het hier te vragen.

De vragen luiden:
  • Waarom trek ik soms in mijn slaap mijn shirt uit?
  • Is dit normaal?
Het gebeurd eigenlijk zonder dat ik er enig idee van heb, daarom denk ik ook dat ik het doe terwijl ik slaap. Ik ga vrijwel altijd met een shirt aan slapen en word de volgende ochtend wakker met alleen nog maar een BH aan.

Dit kan soms ongemakkelijk voor me zijn, vooral omdat mijn moeder me nog wel eens wakker maakt en mijn kamer binnenkomt. Daarom vind ik het toch wel een puntje om over na te denken.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

4 reacties

Hey
Als ik eerlijk ben snap ik niet waarom je het ongemakkelijk vindt aangezien het je moeder is! Zeg haar gewoon dat je het warm had ofzo 🙂 Denk dat het gewoon automatisme is en is niks ergs aan denk ik. X Isra
Heel erg bedankt voor het antwoord! Waarschijnlijk is het dan ook automatisme, ik vroeg me gewoon af ofdat het een andere reden is maar als het gewoon gebeurd kan ik er niks aan doen.

En ik denk dat ik inderdaad gewoon tegen mijn moeder moet zeggen dat ik het warm had, dat is wel zo handig.

Heel erg bedankt!
Heel erg bedankt voor het antwoord! Waarschijnlijk is het dan ook automatisme, ik vroeg me gewoon af ofdat het een andere reden is maar als het gewoon gebeurd kan ik er niks aan doen.

En ik denk dat ik inderdaad gewoon tegen mijn moeder moet zeggen dat ik het warm had, dat is wel zo handig.

Heel erg bedankt!

top! Idd en sowieso het is je moeder dus gewoon dingen vertellen hoor! Hoe raar dingen ook zijn, je blijft haar dochter en je moeder wil je toch altijd wel helpen. Ik vertel sinds kort ook gewoon dingen aan m'n moeder en voel me er zo veel beter door. Meer opgelucht ofzo 😉
Haha ja ik snap wss wel wat je bedoelt! Ik heb altijd moeite met dingen met haar bespreken maar ik denk idd dat ik het vaker moet doen.

Reageer