Skip to main content

Sexy vragenlijst voor meiden

• June 17, 2026
  • 5 reacties
  • 792 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hai,

Ik ben een hetero jongen van 15 en ben geinterreseert in wat meiden van sex en secy dingen vinden en hun verhaal.

Gwn vragen

1. Hoe  oud ben je?

2. Val je op jongens of meiden?

Lichaamsvragen

3. Beschrijf je gezicht.

4. Beschrijf je borsten. (Maat, tepels, enzo)

5. Beschrijf je kont.

6. Beschrijf je vagina. (Kleine lippen, wel of geen schaamhaar, enzo)

7. En de rest van je lichaam.

8. Ben je er blij mee?

9. Zo nee, wat wil je anders?

10. Wat vind je van jongens die naar je kijken?

Kleding

11. Wat voor kleren heb je nu aan?

12. Wat voor kleren vind je het fijnst?

13. Draag je weleens kleren waar veel zichtbaar is?

14. Wat voor ondergoed heb je?

15. Wat vind je wel en niet mooi bij jongens?

Gym

16. Wat gebeurt er in de meiden kleedkamer? (Ze zijn altijd zoveel later in de les)

17. Wat vind je van de sportleggings die door bijna alle meiden gedragen worden?

18. Heeft een van jullie gymdocenten ook zon strakke trainingsbroek aan? En wat vind je hiervan?

19. Heb je het idee dat jongens er tijdens de les graag achter een bepaald meisje staan?

Sport

20. Doe je aan sport?

Zo ja

21. Welke?

23. Is het gemengd

24. Gebeuren er bijzondere/leuke dingen in de kleedkamer?

25. Douche je daar ook?

26. Zoja, gemengd en naakt?

27. wat vind je daarvan?

28. Gebeuren hier bijzondere/leuke dingen?

29. Zou je dit willen en wat dan?

30. Hebben jullie nog vragen voor mij?

Bedankt voor het invullen!

5 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 18, 2026

Hai,

Ik ben een hetero jongen van 15 en ben geinterreseert in wat meiden van sex en secy dingen vinden en hun verhaal.

Gwn vragen

1. Hoe  oud ben je? 16 

2. Val je op jongens of meiden? Jongens 

Lichaamsvragen

3. Beschrijf je gezicht. Mooi  en blauwe ogen lang bruin haar tot onder de borsten 

4. Beschrijf je borsten. (Maat, tepels, enzo)

Stevige niet hangend cup DD best wel grote tepels altijd wel hard 

5. Beschrijf je kont. Stevig billen ga voor naar sportschool 

6. Beschrijf je vagina. (Kleine lippen, wel of geen schaamhaar, enzo) mooi strakke lippen 

7. En de rest van je lichaam. Sportief figuur 

8. Ben je er blij mee? Zekker wel 

9. Zo nee, wat wil je anders?

10. Wat vind je van jongens die naar je kijken?

Als ze normaal  kijken niet erg maar  staren vind niet zo leuk 

Kleding

11. Wat voor kleren heb je nu aan? Zomers jurkje met bikini 

12. Wat voor kleren vind je het fijnst? Ik vind alles wel mooo 

13. Draag je weleens kleren waar veel zichtbaar is? Ja  

14. Wat voor ondergoed heb je? Stings en bh  Victoria secret 

15. Wat vind je wel en niet mooi bij jongens?

Dat ze  laten merken  dat je ze nummer 1 bent en dat alles voor willen doen 

Gym

16. Wat gebeurt er in de meiden kleedkamer? (Ze zijn altijd zoveel later in de les)  best veel 

17. Wat vind je van de sportleggings die door bijna alle meiden gedragen worden? Zitten best fijne 

18. Heeft een van jullie gymdocenten ook zon strakke trainingsbroek aan? En wat vind je hiervan? Moet hij zelf weten 

19. Heb je het idee dat jongens er tijdens de les graag achter een bepaald meisje staan? Ja klopt merk ik wel meestel achter mij of mijn vriendin 

Sport

20. Doe je aan sport?

Zo ja

21. Welke? Voetbal en sportschool 

23. Is het gemengd gelukkig niet vroeger wel 

24. Gebeuren er bijzondere/leuke dingen in de kleedkamer? Nee niet echt 

25. Douche je daar ook? Ja 

26. Zoja, gemengd en naakt?ja geen jongens soms vriendjes wel soms  mijn ex kwam wat André vriendjes  we hebben  toen samen gedoucht en hij heeft mij anaal gepakt en mijn borsten vink goed vast gepakt 

27. wat vind je daarvan? Als ons vriendjes mag 

28. Gebeuren hier bijzondere/leuke dingen? Ja 

29. Zou je dit willen en wat dan? Gebeurt soms wel wat van van beffen zuigen aan je borsten vingeren 

30. Hebben jullie nog vragen voor mij? Wat is jou type en misschien heb nog vragen voor mij 😘

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 20, 2026

Gwn vragen

1. Hoe  oud ben je? Twaalf

2. Val je op jongens of meiden? Meer op jongens maar ik ben ook wel eens verliefd geweest op een meisje

Lichaamsvragen

3. Beschrijf je gezicht. Blauwe ogen en lange donkerbui e haren. Ik heb licht sproetjes maar niet veel en mn neus is iets scheef- ik weet het. Ik heb in allebei mn oren twee oorbellen (1 hang en 1 knopje)

4. Beschrijf je borsten. (Maat, tepels, enzo) alleen mn tepels zijn gegroeid en beetje er omheen dis niet echt een cup en ook geen bh. Meeste lijkt het op de maat van halve walnoot op een miniheuveltje

5. Beschrijf je kont. Beetje bol maar niet te

6. Beschrijf je vagina. (Kleine lippen, wel of geen schaamhaar, enzo) een snee tussen mn benen met flapjes en plooitjes en gaatjes. Gewoon. Geen haar

7. En de rest van je lichaam. Ik ben slank en ben ietsje langer dan gemiddeld

8. Ben je er blij mee? Ja

9. Zo nee, wat wil je anders? Rechte neus en mn moedervlek weg naast mn navel

10. Wat vind je van jongens die naar je kijken? Sommige zeggen dat ik knap bem

Kleding

11. Wat voor kleren heb je nu aan? Korte spijkerbroek en shirtje (lichtgeel met palmboompje) en onderbroek (wit) want het is heet

12. Wat voor kleren vind je het fijnst? Makkelijke die lekker zitten. Spijkerbroek of rokje mag ook en shirtje of hoodie

13. Draag je weleens kleren waar veel zichtbaar is? Bikini

14. Wat voor ondergoed heb je? Simpele van de hema. Mn moeder koopt het

15. Wat vind je wel en niet mooi bij jongens? Iedereen moet aandoen wat hij zelf wil

Gym

16. Wat gebeurt er in de meiden kleedkamer? (Ze zijn altijd zoveel later in de les) kletsen en blablabla blabla en roddelen en gezellig

17. Wat vind je van de sportleggings die door bijna alle meiden gedragen worden? Het is nuttig maar lelijk

18. Heeft een van jullie gymdocenten ook zon strakke trainingsbroek aan? En wat vind je hiervan? Nee

19. Heb je het idee dat jongens er tijdens de les graag achter een bepaald meisje staan? Nee ???

Sport

20. Doe je aan sport? Ja

Zo ja

21. Welke? Handbal( soms paardrijden maar zit er niet op)

23. Is het gemengd nee

24. Gebeuren er bijzondere/leuke dingen in de kleedkamer? Niet echt. Ja lol maken

25. Douche je daar ook? Soms

26. Zoja, gemengd en naakt? Dat laatste

27. wat vind je daarvan? Ben het gewend maar douche liever thuis

28. Gebeuren hier bijzondere/leuke dingen? Nee

29. Zou je dit willen en wat dan? Nee hoeft niet

30. Hebben jullie nog vragen voor mij? Zou jij als enige jongen in een meisjesteam willen en dan meedouchen? Of omgekeerd dat er 1 meisje in jullie team zat?

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 20, 2026

Hai,

Gwn vragen

1. Hoe  oud ben je? 17

2. Val je op jongens of meiden? Meisjes 

Lichaamsvragen

3. Beschrijf je gezicht. Bruine ogen, een smal gezicht. En redelijk grote lippen 

4. Beschrijf je borsten. (Maat, tepels, enzo) D, m’n tepels zijn groot. 

5. Beschrijf je kont. Groot en rond 

6. Beschrijf je vagina. (Kleine lippen, wel of geen schaamhaar, enzo) kleine lippen, geen schaamhaar 

7. En de rest van je lichaam. Redelijk slank 

8. Ben je er blij mee? Gaat wel 

9. Zo nee, wat wil je anders?  Langer zijn 

10. Wat vind je van jongens die naar je kijken? Gebeurt gelukkig niet. 

Kleding

11. Wat voor kleren heb je nu aan? Topje met een korte broek 

12. Wat voor kleren vind je het fijnst? Joggingspak 

13. Draag je weleens kleren waar veel zichtbaar is? Nee

14. Wat voor ondergoed heb je? Strings 

15. Wat vind je wel en niet mooi bij jongens? Val op meisjes:) 

Gym

16. Wat gebeurt er in de meiden kleedkamer? (Ze zijn altijd zoveel later in de les) Niets, we hebben geen gym 

17. Wat vind je van de sportleggings die door bijna alle meiden gedragen worden?

18. Heeft een van jullie gymdocenten ook zon strakke trainingsbroek aan? En wat vind je hiervan?

19. Heb je het idee dat jongens er tijdens de les graag achter een bepaald meisje staan?

Sport

20. Doe je aan sport? Ja 

Zo ja fitness 

21. Welke?

23. Is het gemengd Ja 

24. Gebeuren er bijzondere/leuke dingen in de kleedkamer? Nee, ik maak daar zelf geen gebruik van omdat ik m’n sportkleding al thuis aan doe en zo naar huis weer ga. 

25. Douche je daar ook? Nee 

26. Zoja, gemengd en naakt?

27. wat vind je daarvan?

28. Gebeuren hier bijzondere/leuke dingen? Nee 

29. Zou je dit willen en wat dan?

30. Hebben jullie nog vragen voor mij? 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 21, 2026

Gwn vragen

1. Hoe  oud ben je? 14

2. Val je op jongens of meiden? jongens

Lichaamsvragen

3. Beschrijf je gezicht. een half rond gezicht met een middel neus, grote lippen, blauw grijs groene ogen ofzo, rechte tanden, geen oorbellen of ander piercings en wel ronde wangen

4. Beschrijf je borsten. (Maat, tepels, enzo) cup b ofzo weet ik niet eigenlijk ze hangen bijna tepels groot  normaal zacht maar vaak als ik me opwind worden ze hard

5. Beschrijf je kont. groot rond

6. Beschrijf je vagina. (Kleine lippen, wel of geen schaamhaar, enzo) grote lippen wel schaamhaar

7. En de rest van je lichaam. gespierd en gwn matig gemiddeld denk ik en grote heupen

8. Ben je er blij mee? nie echt

9. Zo nee, wat wil je anders? slanker

10. Wat vind je van jongens die naar je kijken? opwindend

Kleding

11. Wat voor kleren heb je nu aan? pyjama

12. Wat voor kleren vind je het fijnst? ligt eraan waar ik izn in heb

13. Draag je weleens kleren waar veel zichtbaar is? ja

14. Wat voor ondergoed heb je? strings maar ook normaal en ook bh maar heb soms ook topjes aan

15. Wat vind je wel en niet mooi bij jongens? lelijk een buzz cut voor de rest mooi vind ik wel spueren en een grote lach ondeugend

Gym

16. Wat gebeurt er in de meiden kleedkamer? (Ze zijn altijd zoveel later in de les) ik volg geen lo heb vrijstelling

17. Wat vind je van de sportleggings die door bijna alle meiden gedragen worden? prima

18. Heeft een van jullie gymdocenten ook zon strakke trainingsbroek aan? En wat vind je hiervan? idk

19. Heb je het idee dat jongens er tijdens de les graag achter een bepaald meisje staan? iek

Sport

20. Doe je aan sport? ja

Zo ja

21. Welke? waterpolo en wedstrijdzwemmen

23. Is het gemengd tot een bepaalde leeftijd

24. Gebeuren er bijzondere/leuke dingen in de kleedkamer? nope 

25. Douche je daar ook? soms

26. Zoja, gemengd en naakt? gemendg niet naakt

27. wat vind je daarvan? prima

28. Gebeuren hier bijzondere/leuke dingen? ja

29. Zou je dit willen en wat dan? dat een jonge ineens tegen je aan valt ofzo

30. Hebben jullie nog vragen voor mij? nee eigenlijk niet heb je nog vragen voor mij?

byeee

Forum|alt.badge.img

@Merel12345 

Ik vind meiden die minder lang dan mij zijn en niet al te grote borsten en kont knap. Lang blond, bruin of (niet geverfd!!) oranje of een combi het mooist. Voor de ogen groen of blauw. Voor innerlijk vind ik hysterisch of juist helemaal stil niet echt leuk.

@IkbenM 

Als enige jongen in een meisjesteam lijkt mij het leukst van de twee.

En nog een vraag. Zijn jullie binnenste of buitenste schaamlippen het grootst? Dus zie je alleen de buitenste of ook de binnenste zonder de buitenste open te doen?