Vraag

Sexy ondergoed

  • 12 August 2018
  • 6 reacties
  • 742 Bekeken

Badge +3
Hoi ik heb een belangrijke vraag
Ik ben sinds 2 weken 13 en ik ben ongeveer 1,60. Ik fap graag, ben homo, en ik hou van m'n lichaam. Nou heb ik wel eens op Internet gekeken naar sexy heren ondergoed (met bijvoorbeeld gaten erin of alleen een netje als onderbroek) Ik zou dit stiekem heel erg graag willen alleen is het best duur (volgens mij rond de €10 en ik ga dat echt niet in een sexshop halen als 13 jarige en ik kan het ook niet thuis laten afleveren want ik ga ofc nix aan me ouders zeggen (alles wat hier staat weten me ouders niet behalve dat ik gay ben) ik wil best graag zo'n onderbroek maar WAT MOET IK DOEN? Mijn lul is rond de 14 cm niet dat dat wat boeit maarja. En ik weet ook niet of en wanneer ik hem moet/ga dragen want dat is niet iets wat je zomaar aan je vrienden zegt. Pls help me!!! Thx!

6 reacties

Ja kan kiezen een beetje pakketje op een ophaal punt bv de alberthein ofzo te laaten leveren kan je het daar ophalen geen last van ouders die het openmaaken
Badge +3
Dankjewel Mijnigezien! Ik had je reactie gisteravond al gelezen maar geen tijd om te antwoorden, heeft iemand anders nog tips of ideeën?
Badge +3
Ajb iemand reageer en help
uhmmm lastig .... je kan t idd gewoon bij een bezorgpunt laten bezorgen zo als iemand al zei , en anders miss ff n x de stad in duiken alleen en ff bij n paar winkels kijke miss hebben ze het daar wel idkk ...of heb je nis n vriend aan wie je alles durft te zeggen en die zich niet zo snell ergens voor schaamt because anders kan je t maybe aan hem of har vertellen en kan die persoon je helpen

succes xx meike
Je kan ook gwn in 1 of 2 onderbroeken van jezelf gaten knippen...toch? ?
Badge +3
Hey Angovis
HAHA! Omg ik ben zo dom!!!! Je hebt echt gelijk ? misschien ga k dat wel doen ??
Super bedankt man!

Reageer