Skip to main content
Vraag

sexuele handelingen met partner

  • 18 July 2024
  • 3 reacties
  • 291 Bekeken

Hey allemaal

ik en mijn vriendin zijn benieuwd wat we allemaal met elkaar kunnen doen naast het standaard pijpen,beffen,vingeren,aftrekken en seks hebben.En dus bij deze vroeg ik me af of jullie nog ideeën hebben wat ik en mijn vriendin bij/met elkaar kunnen doen.

 

groetjes

3 reacties

Reputatie 1
Badge

He dit ligt er compleet aan hoe oud je bent en wat je interessant lijkt, maar een idee zou sm spullen kunnen kopen en dat gebruiken. Dit is wel een paar stappen verder dan normale seks

Reputatie 4
Badge +3

Wat anoniempje9 zegt, spullen kopen of je kan iemand uitnodigen voor een trio als je daarvoor open staat.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi , 

Het is goed dat jullie openstaan voor het verkennen van nieuwe dingen in jullie relatie. Het is belangrijk om te blijven communiceren met elkaar over wat jullie leuk vinden en om ervoor te zorgen dat jullie beide comfortabel en op hun gemak zijn.

Naast de dingen die je al noemde, zijn er verschillende andere manieren om jullie intimiteit te verdiepen en plezier te hebben. Jullie zouden kunnen experimenteren met nieuwe vormen van aanraking, zoals massage of het verkennen van elkaars lichaam op een andere manier. Sensuele spellen, zoals het spelletjes waarbij je elkaar met een blinddoek verkent, kunnen ook leuk zijn.

Daarnaast kunnen jullie samen nieuwe ervaringen opdoen die niet direct seksueel zijn maar wel een sterke band creëren, zoals samen een hobby ontdekken of een romantische date plannen. Het belangrijkste is dat jullie open en eerlijk met elkaar blijven praten over wat jullie willen proberen en waar jullie je beiden prettig bij voelen.

Veel plezier en zorg goed voor elkaar!

Groetjes,
Hackalive 

Reageer