sexualiteit en masturbatie


Badge

Heyy hebben jullie nog vragen over masturbatie of sexuele dingen stel je vraag hieronder en ik help je❤️


Dit topic is gesloten

12 reacties

Badge

Hey ik ben 14 jaar vinger best veel en heb een vriend die 16 is maar ben nog maagd maar ik wil hem neuken maar weet niet of hij dat wil ik ben wel door hem gevingerd en gebeft heb je miss tips

 

Badge

Hey ik ben 14 jaar vinger best veel en heb een vriend die 16 is maar ben nog maagd maar ik wil hem neuken maar weet niet of hij dat wil ik ben wel door hem gevingerd en gebeft heb je miss tips

 

Dan wil hij het sws ik zou het er gwn over hebben en uiteindelijk zit hij erin!😂😁

Badge

Ik ben net 13 en heb nog nooit sex gehad maar zou het wel willen… Ik heb een boyfriend en wil hem graag pijpen/seks met hem hebben….. Alleen weet ik niet of hij dat wilt...

Badge

Ik ben net 13 en heb nog nooit sex gehad maar zou het wel willen… Ik heb een boyfriend en wil hem graag pijpen/seks met hem hebben….. Alleen weet ik niet of hij dat wilt...

Meid als je slim bent niet doen! Alleen als je hem 100% vertrouwt anders echt niet al op je 13de krijg je ms spijt van

Reputatie 5
Badge +6

Het forum is hier niet voor bedoeld, je kan beter reageren op topics, jezelf voordoen als expert mag namelijk niet? Ik weet ook niet waarom, maar die regel bestaat...

Badge

Het forum is hier niet voor bedoeld, je kan beter reageren op topics, jezelf voordoen als expert mag namelijk niet? Ik weet ook niet waarom, maar die regel bestaat...

Oohh ik probeer alleen advies te geven hoor

Badge

Heyy hebben jullie nog vragen over masturbatie of sexuele dingen stel je vraag hieronder en ik ga mijn advies geven❤️

 

Reputatie 5
Badge +6

Het forum is hier niet voor bedoeld, je kan beter reageren op topics, jezelf voordoen als expert mag namelijk niet? Ik weet ook niet waarom, maar die regel bestaat...

Oohh ik probeer alleen advies te geven hoor

En dat mag dus niet kwa: vraag mij maar, dus beter kan je gewoon op topics reageren zoals iedereen hier...

Badge

Het forum is hier niet voor bedoeld, je kan beter reageren op topics, jezelf voordoen als expert mag namelijk niet? Ik weet ook niet waarom, maar die regel bestaat...

Oohh ik probeer alleen advies te geven hoor

En dat mag dus niet kwa: vraag mij maar, dus beter kan je gewoon op topics reageren zoals iedereen hier...

Okeyy

Reputatie 5
Badge +6

c. Je voordoen als expert is niet toegestaan.

Open geen topic waarin je forumleden oproept om jou vragen te stellen over een bepaald onderwerp waarin je (ervarings)deskundige bent.

Al ben je vast geen expert, zo’n topic mag dus niet...

 

Reputatie 6
Badge +12

Het forum is hier niet voor bedoeld, je kan beter reageren op topics, jezelf voordoen als expert mag namelijk niet? Ik weet ook niet waarom, maar die regel bestaat...

Oohh ik probeer alleen advies te geven hoor

En dat mag dus niet kwa: vraag mij maar, dus beter kan je gewoon op topics reageren zoals iedereen hier… oké dan weet iedereen dat ook he!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

In forumregel 8c staat:

8c. Je voordoen als expert is niet toegestaan.

Open geen topic waarin je forumleden oproept om jou vragen te stellen over een bepaald onderwerp waarin je (ervarings)deskundige bent.

Dit topic gaat in tegen deze forumregel, en wordt daarom door De Kindertelefoon gesloten.

Groetjes, Mariska