Vraag

Sexualiteit?

  • 7 August 2019
  • 3 reacties
  • 393 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hyee ik ben een meisje van 14 jaar.

Ik zit nu al ongeveer een jaar met een dingetje namelijk (zoals je misschien al een beetje van de titel kon afleiden)
Ik ben best wel in de war over waar ik op val, nu weet ik dat op mijn leeftijd volgens mij wel normaal is aangezien hormonen enzo (:
Ik wordt er soms gewoon helemaal gek van.
De reden van het twijfelen over mijn seksualiteit is dat ik dus op 2 meisjes een crush heb gehad (denk ik) de reden voor de denk ik, ik weet niet 100% zeker of ik verliefd ben of dat ik ze gewoon wel knap vind ofzo ?
daarbij heb ik dat nooit echt gedacht over een jongen, ik ben dan ook de meest single pringle van bijna iedereen die ik ken haha maar dat maakt me niet zo veel uit.
Wat er dus laatst gebeurde is dat 1 meisje waar ik dus een crush op denk te hebben (we noemen haar berta (: )
Die berta stuurde dus via snapchat een foto met de caption "zo weer naar Herman" en dan een hartjes emoji (we noemen hem ff Herman) toen voelde ik dus jaloezie, en was ik van huhhh?
Bertha is zelf panseksueel tenminste dat zegt ze, ze geeft mij best vaak complimentjes dan over mijn haar en dan over mijn make-up of kleding. (we hebben beetje dezelfde stijl, dragen allebei graag eyeliner en hebben allebei kort haar )
Ik heb er al over gepraat met mijn vriendinnen en ze tonen begrip en ik weet dat ik sowieso bij hun terecht kan hoe dan ook wat natuurlijk erg fijn is (:

Ik heb dan ook een paar vragen
Wat denken jullie hierover?
Moet ik het aan mijn ouders vertellen? (wordt heel awkward denk ik al zou het ze niks uitmaken volgens mij )
Als jullie zelf ervaring hiermee hebben zouden jullie dat dan willen delen?

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ja Wss ben je lesbi. Denk niet dat je je er te druk over moet maken. Het veranderd in principe niks aan wie of hoe je bent als je het weet. Als je wilt proberen iets met een meid te doen kan je 't proberen.

Tis niet alsof je keuze dan vast staat en je nooit meer kan veranderen.
Hoi

Je twijfelt over je seksualiteit. Dat is inderdaad heel normaal. Zoals Hulppoes zei, kan je ervoor gaan om een meisje beter te leren kennen, en moest je vroeg of laat gevoelens ontwikkelen voor een jongen, is dat even ok.

Met je ouders praten kan. Je kan meedelen dat je twijfelt, zodat je alle opties openlaat. Vertel gerust wat je voelt en gevoeld hebt, zodat je ouders zich in je situatie kunnen inleven. Wie weet hebben ze advies voor je.

Groetjes
Kenshin
Ik denk pas dat je pas lesbisch bent als je met een meisje een relatie hebt gehad. “Ik wordt er soms gewoon helemaal gek van” Jaa ik ben ook gek op meiden! Nee maar even serieus, dat hoort helaas bij de puberteit. Ik ben lesbisch, en wanneer je “uit de kast” bent, ben je echt opgelucht en lijkt het alsof je ineens durft om te jagen op meiden. Volg je gevoel en stel jezelf deze vragen:
Zou je seks willen hebben met een meisje?
Zie ik mezelf later samenwonen met een meisje?
Wil ik perse kinderen? (Adoptie is ook een optie hoor)

Ik zelf heb bijna elke dag seks met mijn vriendin, en ik ga zeker later met dr samenwonen! (Wat zijn meiden lekker zeg jezus)

Als je zeker weet dat je lesbisch bent of iets dergelijke, dan gewoon vertellen aan je ouders! Het is even lastig maar dan heb je ‘t gehad, laat het me weten!

Als je nog bepaalde vragen hebt, stel ze! Want ik heb ervaring :-)

Xxx Agirl1234

Reageer