Skip to main content
Vragenlijst:

1. 
Jongen/Meisje

2. Hoe oud ben je?

3. Welke sextoys heb je wel eens gebruikt?

4. Welke ervaring had je hiermee?



Ik ben graag benieuwd naar jullie antwoorden!

1. Jongen/Meisje jongen
2. Hoe oud ben je? 13
3. Welke sextoys heb je wel eens gebruikt? vaginale simulator aftrekken met hand penisring
4. Welke ervaring had je hiermee?  heel erg lekker


1. Jongen

2. 15

3. Hand

4. Fantastisch heerlijk


Vragenlijst:
1. 
Jongen/Meisje jongen
2. Hoe oud ben je? 16
3. Welke sextoys heb je wel eens gebruikt? Handboeien, teen handboeien,  touw, buttplug,  vibrerende buttplug,  tepelklemmen 
4. Welke ervaring had je hiermee? Goede het zijn leuke dingen om te gebruiken


1. Jongen/Meisje jongen
2. Hoe oud ben je? 16
3. Welke sextoys heb je wel eens gebruikt? penisringen, anaal vibrator, dildo, Tenga Egg, Tenga Cup
4. Welke ervaring had je hiermee?  penisringen: geil om een lekkere harde erectie te krijgen, Vibrator/dildo: geeft een best lekker gevoel maar kan er niet keihard op klaarkomen, Tenga Egg/Cup vind ik geweldig, ze geven me heel veel stimulatie en daarmee kan  ik echt ontzettend hard klaarkomen.


1. meisje

2. 12

3. hand en tandenborstel 

4. Goede was wel lekker

 

 

 


Vragenlijst:
1. 
Jongen/Meisje Jongen
2. Hoe oud ben je? 15
3. Welke sextoys heb je wel eens gebruikt? Buttplug
4. Welke ervaring had je hiermee? Heerlijk. Je stopt hem in je kont en tijdens en aftrekken word veel lekkerder. Ook het doen van dagelijkse activiteitem zoals naar school gaan word met een buttplug in veel leuker. (Als je er een koopt, koop er een met een anker want dan weet je zeker dat ie niet naar binenn schietIk heb er een van banoch (gekocht op bol.com) met een diameter van 3cm en ben er zelf heel blij mee. Heb ook de 2.1 cm variant gehad maar die is zo klein, die voel je amper. Dus dat is geen aanrader.

Ik ben graag benieuwd naar jullie antwoorden!

 


Jongen

15

penispomp en dildo vriendin

Penispomp: echt heel geil je ziet je pik er echt 5 cm groter van worden en je eikel word veel dikker ik ben al een paar keer klaar gekomen in de pomp en mijn orgasmes zijn dan veel heftiger ik laat mijn vriendin hem ook wel eens bedienen en dan pomp ze hem altijd zo ver op dat het net lijkt alsof je pik ontploft

dildo vriendin: mijn vriendin was met haar dildo aan het spelen en ik met mijn penispomp en toen zei ze als je deze een klein stukje in je kont stopt dan pijp ik je dus ik deed het en het voelde heel erg geil


Reageer