Vraag

sextoys

  • 24 March 2021
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

Badge

hallo daar,

ik wil dus echt heel graag sextoys maar hoe kan ik die krijgen ik durf het namelijk niet aan mijn ouders te vragen dat lijkt me super raar. ik ben dan bang dat het pakketje word bezorgt terwijl ik niet thuis ben ofzo.

help mee 

groetjes, Noni


6 reacties

Hey!

 

Veel mensen voelen zich ongemakkelijk bij het idee van sextoys. Dat hoeft helemaal niet! De meeste mensen hebben er een liggen.

Veel webshops waar je sextoys kunt bestellen geven de optie om het volledig anoniem te laten bezorgen. Dat houd in dat het pakket waarin het word geleverd zonder reclame word bezorgd. (Gewoon een blanko kartonnen doos dus). Ook gebeurd het vaak dat er geen bedrijfsnaam op het rekeningsafschrift staat. Vaak staat dit bij de FAQ (ook wel veel gestelde vragen) op de website van de webwinkel.

Wat ook mogelijk is bij bijvoorbeeld PostNL is dat je met de track en trace code de bezorglocatie kan veranderen naar bijvoorbeeld jouw lokale supermarkt. Daar kun je het pakket ophalen zodra het is bezorgd door gebruik te maken van je ID. (Passpoort, rijbewijs of ID.)

 

Mocht je verder nog vragen hebben kun je hierop reageren!

Fijne dag nog :)

Hey !!

Zoals Antony al hierboven zei, je kunt je pakket ook laten bezorgen bij je lokale supermarkt of een Primera ect. 

groeten,

Smabulok

Badge

dankjewel!!

 

Badge

dankjewel voor je antwoord!

Reputatie 4
Badge +3

Heey, ik weet niet of je nog hulp nodig hebt, maar ik deel wel even hoe ik het heb gedaan.

 

Ik kocht een cadeau bon bij de kruidvat (van bol.com) met contant geld. Zo zouden mijn ouders niet vragen waarom er geld van de rekening af is. Toen kocht ik gewoon een toy en liet hem bezorgen bij een afhaalpunt. Het pakket wordt neutraal bezorgd dus ook de mensen daar zien niet wat het is. 

 

Suc6 en veel plezier ermee!

Badge

hallo daar,

ik wil dus echt heel graag sextoys maar hoe kan ik die krijgen ik durf het namelijk niet aan mijn ouders te vragen dat lijkt me super raar. ik ben dan bang dat het pakketje word bezorgt terwijl ik niet thuis ben ofzo.

help mee 

groetjes, Noni

Heyy,

Ik heb wel eens een doc johnson besteld bij bol.com en het kwam aan in een verpakte doos waar niks op stond verder, heb hier veel plezier mee gehad in bed hehe 

 

gr rebecca

Reageer