Vraag

Sextoy bestellen

  • 7 October 2018
  • 4 reacties
  • 561 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey ik zou graag een sextoy willen bestellen maar mijn ouders hebben zicht over mijn pinpas dus dat lijkt menniet zo handig want als ze willen dat ik zeg wat het is en het komt binnen dan gaan ze dat uitpakken.. en ik vind het een beetje raar om naar een winkel te gaan want ik ben 13 ik ben niet 16 ofzo en ik heb niet echt een vriendin die mee zou willen gaan dus het lijkt me fijn als jullie me kunnen helpen :))
xx mij

4 reacties

Hey Kindje,

Misschien kan ke het via Bol.com bestellen . Daar hebben ze ook veel sexyspeeltjes en staat op je pinpas enkel dat je iets via bol hebt besteld.
Het is maar een idee 😀
Je zou eventueel een PayPal account aan kunnen maken en zo de aankoop kunnen doen.
Die kunnen ze natuurlijk niet bekijken.
Vervolgens zou het aan te raden zijn om het bij een ophaalpunt te laten leveren (winkels hebben er vaak een), want dan kun je het ergens anders ophalen en kunnen jouw ouders het niet zomaar openen.
Je kan natuurlijk ook naar de etos, die verkoopt dat soort dingen ook.
Je zou eventueel een PayPal account aan kunnen maken en zo de aankoop kunnen doen.
Die kunnen ze natuurlijk niet bekijken.
Vervolgens zou het aan te raden zijn om het bij een ophaalpunt te laten leveren (winkels hebben er vaak een), want dan kun je het ergens anders ophalen en kunnen jouw ouders het niet zomaar openen.

Hey Mens Persoon,

Ik heb zelf ook al eens een paypal account proberen aan te maken. Maar dit kan niet want je moet minstens 18 jaar oud zijn.

Groetjes Thomas02

Reageer