Vraag

Sexting vinden

  • 6 March 2021
  • 4 reacties
  • 733 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou graag een keer sexting uitproberen met een meisje, deze zijn alleen lastig te vinden. Ik respecteer dan ook dat veel meisjes dit niet willen, maar waar kan ik meisjes vinden die hier een interesse in hebben, want die zijn er zeker. 
weet iemand toevallig een site of app waar minderjarigen elkaar kunnen ontmoeten met ongeveer deze doelen. 
 

Ik hoef geen reacties dat het gevaarlijk is enz. Ik ben mij zeer bewust van de risico’s en nepprofielen. Maar ik weet precies goeie dat kan aanpakken.  Dus

iemand die sites weet? Yubo? Omegle? Wat nog meer?


4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

probeer wink eens! dat is tinder voor jongeren echt heel erg leuk is dat! ik heb het zelf ook gehad 

Ik snap je seksuele behoeften, maar je moet daar mee leren omgaan. Er is meer in de wereld dan seks. Ga beter meer met vrienden om, of andere mensen, dan gaat die behoefte voor deze dingen weg, en kan je focussen op dingen die je echt gelukig maken!

 

Veel success!

Reputatie 2
Badge +4

probeer wink eens! dat is tinder voor jongeren echt heel erg leuk is dat! ik heb het zelf ook gehad 

Wink zijn heel veel van die irritante bots op 

Reputatie 3
Badge +3

Ik zit op wink en ik ben nog geen bots tegen gekomen.

probeer wink eens! dat is tinder voor jongeren echt heel erg leuk is dat! ik heb het zelf ook gehad 

Wink zijn heel veel van die irritante bots op 

 

Reageer