Vraag

sexspeeltje afhaalpunt


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii!!

 

Ik wil dus graag een sexspeeltje kopen (fleshlight) en zou deze bij een afhaalpunt graag laten afleveren.

Nu vroeg ik me dus af, zouden ze mijn ID-Kaart vragen of ik oud genoeg ben om het speetje te ontvangen?


10 reacties

Pakketjes van online sekshops zijn meestal wel discreet verpakt. Er staat dus niet op dat er een seks toy in zit. Maar om een pakketje op te halen moet je je sws kunnen legitimeren. Niet voor je leeftijd maar om te bewijzen dat jij daadwerkelijk de persoon bent van het pakketje.

Heyy

 

Volgens mij moet je je ID kaart wel laten zien om te bewijzen dat jij het echt bent. Het kan ook dat ze genoeg hebben aan je achternaam, maar dat verschilt denk ik per pakketje en per afhaalpunt.


Neem in ieder geval wel een ID kaart mee.

Groetjes van mij!

Reputatie 7
Badge +19

nee want wss weten ze niet wat er in je pakketje zit. Ze kunnen mogelijk je ID vragen maar dat zal dan zijn om te kijken of je wel de persoon van de bestelling bent.

Ik heb zelf lange tijd gewerkt bij een post nl punt.

Bij het afhalen van een product weet de persoon achter de balie nooit de inhoud van een pakket. Er word echter wel om een id kaart gevraagd dit is alleen ter registratie dat er bekend is wie het pakket heeft opgehaald. 

Het kan wel het geval zijn dat je een pakket op een buitenlandse site besteld. Als dit een bedrijf is buiten europa zijn ze verplicht er een douneformulier op te plakken. Op dit douane formulier staat wel beschreven wat de inhoud van een pakket is houd hier even rekening mee.

 

Als je een speeltje gwn bij bol.com ofiets besteld zal degene aan de balie nooit weten wat de inhoud van een pakket is.

Reputatie 6
Badge +7

Het post-punt weet niet wat er in het pakket zit.

Het pakket wordt niet ‘meestal’ discreet verpakt, het wordt altijd discreet verpakt.

Er wordt geen leeftijdscontrole gedaan. Als je al iets zou kopen waarvoor dat nodig is, dan moet de webwinkel die leeftijdscontrole uitvoeren. Het wordt beslist niet uitbesteed aan de postbode.

 

@Geileboy1Ik wilde het speeltje kopen op een Duitse website. Dat betekend toch dat ik geen douane controle krijg ofwel?

@Geileboy1Ik wilde het speeltje kopen op een Duitse website. Dat betekend toch dat ik geen douane controle krijg ofwel?

In principe niet nee (Duitsland is binnen Europa en de EU). En dan nog, de medewerkers gaan je echt niet ter plekke uitlachen omdat jij een seksspeeltje heb besteld.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een seksspeeltje opgehaald bij de primera (daar hebben ze een afhaalpunt). En ik moest wel mijn ID laten zien, omdat ze het pakketje niet zomaar aan iemand kunnen geven. Maar dat is alles. Ze mogen niet in het pakketje kijken of iets

Reputatie 6
Badge +7

@Geileboy1Ik wilde het speeltje kopen op een Duitse website. Dat betekend toch dat ik geen douane controle krijg ofwel?

In principe niet nee (Duitsland is binnen Europa en de EU). En dan nog, de medewerkers gaan je echt niet ter plekke uitlachen omdat jij een seksspeeltje heb besteld.

Ze weten het niet. 

Ze mogen er niet eens in kijken. 

Ze doen honderden pakketjes per dag en ze hebben geen idee wat erin zit.

Als het uit Duitsland komt gaat het niet via de douane. Het wordt in Europa gewoon direct verstuurd.

Ze weten het niet. 

Ze mogen er niet eens in kijken. 

Ze doen honderden pakketjes per dag en ze hebben geen idee wat erin zit.

Als het uit Duitsland komt gaat het niet via de douane. Het wordt in Europa gewoon direct verstuurd.

Nee precies, maar stel dat ze het om welke reden dan ook toch open moeten/mogen maken dan nog gaan ze discreet met die informatie om.

Reageer