sexpop broertje 13

  • 5 January 2024
  • 9 reacties
  • 1684 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn broertje is net 13 en denkt nu al aan sex dat had die al toen die 12 was maar nu heeft ie een sex pop besteld en ik vind dat best vies ook omdat hij er zo open over is terwijl ik vind dat hij daar helemaal niet mee bezig moet zijn maar k voel me er niet fijn bij om zo'n ding in huis te hebben en ik vind het gwn goor en zeker het idee dat mijn eigen broertje dat dan doet ik ben zelf 15 bijna 16 en ik heb zelfs nog geen behoefte aan dat soort dingen het woord tegenwoordig steeds jonger maar ik weet nu niet wat ik moet doen 


9 reacties

Badge

hoi ik denk gwn dat je het moet laten het is super normaal dat kinderen dat op zijn leeftijd gaan ontdekken. Hij is waarschijnlijk gwn nieuwsgierig en het verschilt bij ieder persoon wanneer hij of zij die behoefte heeft.

Reputatie 7
Badge +17

Wat had je willen doen dan? Hem dat verbieden? Laat hem gewoon. Wat hij op zn kamer doet zijn jouw zaken niet. Maak je er niet zo druk om.

het woord tegenwoordig steeds jonger

Dat is dus niet zo. Over het algemeen gaan jongeren tegenwoordig steeds op latere leeftijd aan seks denken.

 

 

Reputatie 5
Badge +1

hoi, Ik kan erg goed begrijpen dat je je niet comfortabel voelt bij dat soort poppen. Ik levensgrote mensenpoppen best wel uncanny/griezelig eruitzien.  Jullie wonen in hetzelfde huis, en ik vind dat hij ook een beetje rekening met jou moet houden.

Misschien kun je hem vragen om de pop te verbergen, of op een plek te plaatsen waar je het niet kan zien, en dat hij de pop binnen zijn eigen kamer houdt en de deur dichthoud.

Als hij er met jou er over praat, kun je zeggen dat je daar niet over wilt praten. Of je kunt hem negeren wanneer hij erover praat, zodat hij zijn interesse over dat onderwerp verliest wanneer hij bij jou is. Doe desnoods een koptelefoon met muziek op als hij daarover praat met andere huisgenoten, zodat je het niet hoeft te horen.

Reputatie 1
Badge

ik zou hem gewoon laten en als je er last van heb kan je het ook tegen je ouders zeggen

 

grtjs @Anoniempje123 

Reputatie 7
Badge +5

@Anoniem 1252 waarom zou je broertje er niet mogen bezig zijn van jouw? Laat hem lekker zn  ding doen hij zal zich ook al lekker aftrekken. Wil jij wachten tot je 25 bent ofzo? Ik begon mezelf al af te trekken toen ik 10 was

Sorry hoor maar ik ben 16 en denk er nu nog niet aan en het word steeds jonger mensen zeggen van niet maar in het algemeen denken jongens alleen maar aan sex en aan niks anders meer en leuk dat ie dat wil maar hij kan ook rekening houden met alle anderen in het huis en gwn z'n deur dicht houden en er niet mee te koop gaan lopen en denken dat het stoer is 

Reputatie 7
Badge +5

Sorry hoor maar ik ben 16 en denk er nu nog niet aan en het word steeds jonger mensen zeggen van niet maar in het algemeen denken jongens alleen maar aan sex en aan niks anders meer en leuk dat ie dat wil maar hij kan ook rekening houden met alle anderen in het huis en gwn z'n deur dicht houden en er niet mee te koop gaan lopen en denken dat het stoer is 

Dat hij z’n deur dicht moet houden oké, maar als het wil doen laat hem gaan jongens zijn daar meestal vroeger mee.  En als jij er nog niet aan toe bent ook oké. Maar laat elkaar dan met rust. Ik hoorde deze week op de radio (op het nieuws) dat sex juist de laatste tijd onder jongeren steeds later is maar dat is een ander verhaal! 
 

Reputatie 1
Badge +3

Wat had je willen doen dan? Hem dat verbieden? Laat hem gewoon. Wat hij op zn kamer doet zijn jouw zaken niet. Maak je er niet zo druk om.

het woord tegenwoordig steeds jonger

Dat is dus niet zo. Over het algemeen gaan jongeren tegenwoordig steeds op latere leeftijd aan seks denken.

 

 

Nee ik ben 12 en wil het ook al en ik denk dat ongeveer 8 kinderen in mijn klas al seks willen 

Reputatie 7
Badge +17

@Cavier onderzoek wijst uit dat jongeren onder de 25 steeds later aan seks beginnen. Dat jij dat nu al wil kan wel zo zijn maar de cijfers liegen niet. Ik zei ook ‘over het algemeen’. Er zijn altijd uitzonderingen. En vergeet niet dat kinderen onder elkaar vaak stoer doen over seks, vooral jongens. Je moet dus zeker niet alles geloven wat ze daarover zeggen

Reageer