Vraag

Sexfantasien over kapster

  • 1 June 2021
  • 4 reacties
  • 594 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een  jongen van 13.

Ik was gisteren naar de kapper en ben daar geknipt.

Maar toen we naar boven liepen(want daar stond de knipstoel) keek ik recht onder haar rokje en zag toen haar kont en kreeg daar een b0n3r van. Later toen ik daadwerkelijk werd geknipt viel mij op dat haar shirt een beetje doorscheen en kon lichtjes maar toch haar t1eteN zien. Ik heb sinds gisteren constant sexfantasien over hoe ik mijn kapper N3uk.


4 reacties

Heyy

 

Dat je seksuele fantasieën hebt is niet raar. Je bent volop aan het puberen en hormonen spelen een enorme rol in je lichaam. Daardoor kan het dus zijn dat je veel fantaseert over seks en je bent zeker niet de enige die dat doet.

 

Hou het alleen wel bij fantaseren en ga deze fantasieën niet delen met je kapster.. Dat zal denk ik niet op prijs gesteld worden namelijk.

 

Groetjes van mij.

Reputatie 3
Badge +1

Ze lokt het wel heel erg uit doordat ze in die kleding gaat lopen. Misschien kun je er gwn eens met haar over praten? 

b0n3r 

Zulke censuur hoeft ook weer niet.
De KT zal het waarschijnlijk minder OK vinden als je een ruige vrijpartij beschrijft, maar dit is wel een beetje overdreven.

 

Ze lokt het wel heel erg uit doordat ze in die kleding gaat lopen. Misschien kun je er gwn eens met haar over praten? 

Niet alleen denk ik niet dat kleding ongewenst gedrag uitlokt, maar het lijkt mij ook geen slim idee om hierover te beginnen. Dat levert je alleen maar een ongemakkelijk gesprek op.
Mijn gok is dat de kapper een volwassene was en die zal zeker wat betere partners kunnen vinden dan een 13-jarige. 

Badge

Hallo ik ben een  jongen van 13.

Ik was gisteren naar de kapper en ben daar geknipt.

Maar toen we naar boven liepen(want daar stond de knipstoel) keek ik recht onder haar rokje en zag toen haar kont en kreeg daar een b0n3r van. Later toen ik daadwerkelijk werd geknipt viel mij op dat haar shirt een beetje doorscheen en kon lichtjes maar toch haar t1eteN zien. Ik heb sinds gisteren constant sexfantasien over hoe ik mijn kapper N3uk.

Gewoon keer proberen die fantasieën naar realiteit te brengen

Reageer