Skip to main content
Vraag

sex willen met zus maar ze heeft een vriendje

• August 20, 2025
  • 6 reacties
  • 1330 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben een jongen(14) en ik zou heel graag sex willen met men zus(16) want ze heeft heel lekkere borsten maar ze heeft een vriendje wanneer zou ik dan het best doen of moet ik haar vragen

tips zullen helpen

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 20, 2025

Beste tip: Gewoon niet doen. Ze is je zus, en das incest, en ook best wel vies. Ga op zoek naar een ander meisje die geen familie is.

xx liefs Wolf 🐺

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 20, 2025

Wat vindt je zus van je plan?  Je vraagt haar maar beter eerst of zij dat ook wil, want dat heb je blijkbaar nog niet gedaan.

Beter nog: vergeet het en zoek een lief meisje om seks mee te hebben - of een lieve jongen, natuurlijk. 

Dat een meisje ‘lekkere borsten’ heeft is helemaal geen reden genoeg om seks met haar te willen hebben.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 20, 2025

Ja ga een meisje zoeken van je eigen leeftijd en ga daar een tijdje mee om en heb een relatie met haar en heb dan seks met haar dat is veel beter dan met je zus. 

Punt 1  het is je zus dus incest. 

Punt 2 ze is 2 jaar ouder dan jou .

Punt 3 je wilt alleen seks omdat ze mooie borsten heeft maar daar moet het zeker niet van afhangen  het moet  een leuk meisje en een meisje die bij je past .

Maar denk dat je zus het niet eens wil zeker niet als ze een vriendje heeft. 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 20, 2025

Doe het maar niet. Incest vindt niemand leuk. Zoek iemand van je eigen leeftijd. Je zus heeft een vriend! Ze zal dus geen seks willen hebben met haar broer.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 20, 2025

Daarnaast heb je zelf ook een vriendin aan in je andere topic te lezen. Wat deze topic nog vreemder maakt. 

Anomaly777
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 6, 2025

Koop een sexpop, klaar!