Skip to main content

Sex willen met vriendje maar te vroeg

Forum|alt.badge.img

Hey, 

ik heb in mijn vorige topic geschreven dat ik een crush heb op iemand van 2 jaar ouder, hij is nu mijn vriendje we hebben ongeveer al iets meer dan een maand en we hebben al getongd en ik heb zijn piemel vastgehouden wel met ondergoed en hij heeft mij gevingerd maar op mn ondergoed ik kom dan altijd klaar (we hebben het al vaker gedaan) en hij heeft zich al een paar keer afgetrokken waar ik bij was (nog steeds op zn ondergoed) en we hebben een soort van seks gehad maar met ondergoed, nu hebben we een probleempje, ik ben 13 en hij 15 en hij wilt al echt seks hebben enzo en ik wil dat opzich ook maar het is dat ik het gevoel heb dat ik nog te jong ben. hij wil allemaal nog een stapje verder en dat wil ik eigenlijk niet maar ik durf het niet te zeggen. 

is het nou te vroeg of kan het gewoon? en als ik het niet wil en hij begint wat moet ik dan zeggen?

3 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik denk dat het gwn kan als je dat graag wil en als je dat niet wil zeg dan tegen hem dat hij jou eerst mss eens moet vingeren zonder kleren of beffe ofz 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 9 maart 2025

Ik denk als jij je er goed bij voelt het gewoon kan...

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 214 reacties
  • 10 maart 2025

Als je zo twijfelt en je overgehaald voelt is jet dus niet goed. Hij wil steeds meer, verder en sneller…, dat is niet oké. 
volgens mij ben je hem aan het pleasen en hij zou wat rekening kunnen gaan houden met jou. 
hij denkt alleen aan zijn piemel

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen