Vraag

sex willen met meisje (ik ben meisje van 14)

  • 14 October 2021
  • 4 reacties
  • 641 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 14 jaar en zou graag sex willen hebben met een ander meisje ik heb niemand in mijn omgeving en misschien zijn er hier een paar meiden die er het zelfde over denken. Laat het me alsjeblieft weten dan kunnen we het bespreken🤭🙃


4 reacties

Hey Meisje1224

 

Ik weet niet helemaal zeker of dit de intentie is van je topic, maar als ik je topic goed begrijp wil je (misschien?) contactgegevens verwisselen met anderen omdat je seks wilt. Ik moet je als je dat wilt teleurstellen want het is niet de bedoeling om op het forum contactgegevens te verwisselen met elkaar. 

Dit forum is namelijk bedoeld om anoniem te zijn en te blijven en het delen van contactgegevens is niet toegestaan volgens de forumregels.

 

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Badge

Nee dit is niet de bedoeling ik wil graag we te n hoe ander meiden dit hebben gedaan die mis in de zelfde situatie hebbben gezeten 

Heyy 

 

Nee dit is niet de bedoeling ik wil graag we te n hoe ander meiden dit hebben gedaan die mis in de zelfde situatie hebbben gezeten 

Oke! Dan begreep ik je verkeerd!

 

Ik kan je vertellen dat je absoluut niet de enige bent die behoeftes heeft aan seksuele dingen. Dat is heel normaal en dat hoort bij de pubertijd! Echter zal je niet zo maar even iemand vinden die dit soort dingen met jou wilt doen. Ik denk dat het het beste is om toch nog even geduld te hebben..

Je zal vroeg of laat nog wel iemand vinden die met jou seksuele dingen wilt doen. Alles komt op zijn tijd.

 

Je kan natuurlijk wel masturberen. Misschien helpt dat een beetje om de drang naar seks te minderen.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 4
Badge +2

Hallo allemaal, 

Voor de volledigheid en zoals  NaamNietBekend al aangaf,  is het niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen. Wanneer dat toch gebeurt, zullen we de betreffende reacties verwijderen en geven we waarschuwingen. Bij twee waarschuwingen binnen een jaar krijg je een ban op het forum. 

 

Groet, Loes

De Kindertelefoon

Reageer